اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

ادارات گچساران تیم‌های فوتبال پایه را حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: با توجه به لزوم حمایت جدی از ورزش این شهرستان، ادارات و نهادهای گچساران تیم‌های فوتبال پایه را مورد حمایت مالی و معنوی خود قرار می‌دهند.

ادارات گچساران تیم‌های فوتبال پایه را حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ظهر امروز در بازدید از مدارس فوتبال این شهرستان در جمع مربیان و فوتبالیست‌های نونهال و نوجوان گچساران اظهار کرد: سلامتی و تندرستی از اهمیت بسیار زیادی در زندگی برخوردار بوده و ورزش عامل مهم تندرستی انسان است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در دین اسلام تأکید بسیاری به امر ورزش شده است، ابراز داشت: گچساران قطب مهم ورزش کهگیلویه و بویراحمد بوده و اقدامات خوبی در راستای توسعه ورزش این شهرستان صورت گرفته است.

شفیعی افزود: بر اساس بخشنامه دولت و مجلس دستگاه‌های دولتی از تیم‌داری و باشگاه‌داری در سطح ورزشی قهرمانی ممنوع شده‌اند.

وی ادامه داد: همین امر سبب شده تا ادارات گچساران به طور جدی توانایی حمایت مالی از تیم‌های ورزشی را نداشته باشند.

شفیعی تصریح کرد: در راستای تقویت ورزش جوانان این شهرستان و ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی، ادارات گچساران ملزم به حمایت مالی در حد توان از تیم‌های ورزشی شهرستان می‌شوند.

وی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد شور، نشاط، شادابی و حفظ سلامت افراد جامعه عنوان داشت: استعدادهای ورزشی خوبی در سطح گچساران در رشته‌های مختلف وجود دارد که بروز این استعدادها حمایت دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

سرانه فضای ورزشی گچساران بیش از یک متر است

فرماندار گچساران یادآور شد: خیلی از ورزشکاران این شهرستان در رده‌های مختلف ملی و سطح حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند که این نشانگر وجود استعداد ورزشی در این شهرستان است.

شفیعی بیان داشت: خوشبختانه در دولت نهم و دهم به طرح‌ها و فضاهای ورزشی توجه جدی شده به طوری که سرانه فضای ورزشی گچساران که تا قبل از این دولت کمتر از 40 سانتیمتر بوده هم اینک به بیش از یک متر افزایش یافته است.

وی معتقد است با توسعه فضاهای ورزشی و نیز حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران ورزش گچساران و به ویژه ورزش قهرمانی رشد و توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول