اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان:

نبود امکانات دلیل اصلی عدم حضور ورزشکاران اصفهانی در پارالمپیک است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: نبود امکانات کافی و حمایت نشدن مطلوب از ورزش جانبازان و معلولان، مهم‌ترین دلیل حضور نداشتن ورزشکاران اصفهانی در پارالمپیک لندن است.

نبود امکانات دلیل اصلی عدم حضور ورزشکاران اصفهانی در پارالمپیک است

محمدصادق پسندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نتیجه گرفتن در مسابقاتی مانند المپیک و پارالمپیک یک پروسه چند ساله است که باید تمام شرایط برای کسب موفقیت ورزشکار آماده شود.

وی با بیان اینکه شرایط موفقیت ورزشکار زنجیره‌وار هستند، تصریح کرد: در مورد حضور نداشتن ورزشکاران اصفهانی در مسابقات پارالمپیک نمی‌توان تنها هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان را دخیل دانست و از سایر ارگان‌هایی که هر یک به نوعی در این موضوع دست داشتند، عبور کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان با اشاره به اینکه نبود امکانات کافی و حمایت نشدن از لحاظ مختلف مهم‌ترین دلیل حضور نداشتن ورزشکاران اصفهانی در مسابقات پارالمپیک است، بیان داشت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان 14 رشته ورزشی مختلف را زیرپوشش دارد و باید حمایت‌های بیشتری از این هیئت صورت بگیرد.

وی به حضور چند نماینده اصفهان در مسابقات پارالمپیک 2004 آتن اشاره کرد و افزود: همواره حفظ قهرمان دشوارتر از کسب قهرمانی است و حفظ قهرمانی نیز مستلزم وجود امکانات و شرایط است اما با توجه به شرایط فعلی این اهداف دست یافتنی نیست.

پسندیده با بیان اینکه هر شرایطی که توسط فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اعلام شود، هیئت‌های استانی و ورزشکاران ملزم به رعایت آن هستند، تصریح کرد: در تاریخی که توسط فدراسیون برای آخرین مرحله انتخابی اعلام شده بود، دو ورزشکار اصفهانی نتوانستند شرکت پیدا کنند و در ادامه نیز با وجود رایزنی‌های هیئت فدراسیون با درخواست انتخابی مجدد موافقت نکرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول