اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

حمایت اداره ارشاد قم از خبرنگاران ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از حمایت این اداره کل از خبرنگاران ورزشی در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های خبری در این بخش خبر داد.

حمایت اداره ارشاد قم از خبرنگاران ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان قم که از سوی مؤسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت برگزار شد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی خبرنگاران ورزشی در زمینه انعکاس اخبار و اطلاعات رویدادهای ورزشی گفت: خبر ورزشی رابطه مستقیمی با توسعه ورزشی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب خبرنگاران ورزشی استان قم تصریح کرد: خبرنگاران ورزشی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ورزش دارند و در این راه به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه این اداره کل حمایت جدی و همه‌ جانبه‌ای از خبرنگاران و خبرنگاران ورزشی خواهد داشت افزود: ما پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستیم و امیدواریم که شاهد توسعه و تقویت فعالیت خبرنگاران ورزشی باشیم.

عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه حق خبرنگاران ورزشی آن گونه که باید و شاید ادا نشده است گفت: باید در راستای حمایت از خبرنگاران ورزشی دانش رسانه و ورزش را در استان قم ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این زمینه آمادگی دارد همکاری لازم را داشته باشد گفت: تشکیل مؤسسه رسانه‌گستر کریمه اهل بیت گامی در راستای تحقق این هدف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در زمینه ارتقای دانش رسانه و ورزش در استان قم پیش از این اقدامی صورت نگرفته بود بیان کرد: از اینکه چنین حرکتی آغاز شده خرسندیم و به نوبه خود حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول