اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت‌های ووشوی بافت و رابر صاحب سکوی مسابقه می‌شوند

خبرگزاری فارس: با حمایت هیئت ووشوی استان کرمان و اداره ورزش و جوانان، شهرستان‌های بافت و رابر هر کدام به زودی صاحب سکوی برگزاری مسابقات می‌شوند.

هیئت‌های ووشوی بافت و رابر صاحب سکوی مسابقه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از کرمان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، در بازدید رئیس و دبیر هیئت ووشوی استان کرمان از شهرستان‌های بافت و رابر و ملاقات با مسئولان و ووشوکاران این شهرستان‌ها مقرر شد به زودی سکوی استاندارد مسابقات برای هیئت‌های آنها تهیه شود. 

دبیر هیئت ووشوی استان کرمان در این زمینه اظهار داشت: هزینه ساخت این سکو حدود 20 میلیون تومان است و هر شهرستان ملزم به پرداخت فقط  5 میلیون تومان آن است که با دید باز مسئولان این دو شهرستان مقرر شد هیئت‌ها‌‌ این مبلغ را بپردازند.

علی سالاری ابراز داشت: از دیگر دستاوردهای این سفر تعهد مسئولان ادارات ورزش و جوانان بافت و رابر مبنی به در اختیار قرار دادن سالن‌های اختصاصی ووشو برای هیئت‌های شهرستان‌ها بود.

وی افزود: شهرستان‌های بافت و رابر به دلیل استعداد و علاقه جوانان خود توانسته‌اند، قهرمانانی مانند امین سالاری، محمد خواجه‌حسنی، مهدی سلاجقه، مرتضی معصوم‌پور و جابر دلاوری را به ووشوی ایران و جهان معرفی کنند.

بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسئولان هیئت ووشوی استان کرمان تا پایان ماه مبارک رمضان از تمام هیئت‌های شهرستانی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول