اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند:

هیئت مدیره برای ادامه فعالیت تیم والیبال دلسرد شده است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: عدم حمایت از سوی مسئولان ورزشی استان و برآورده نشدن انتظارات از تیم سال گذشته موجب شد تا هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند برای ادامه حمایت از تیم والیبال دلسرد شود.

هیئت مدیره برای ادامه فعالیت تیم والیبال دلسرد شده است

حسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته بنا به درخواست هیئت والیبال و مسئولان ورزشی استان اصفهان در رشته والیبال تیم‌داری کرده و تیمی را راهی لیگ برتر مسابقات کردیم.

وی ادامه داد: این تیم نتوانست انتظارات ما را برآورده کند که البته نمی‌توان تنها کادر فنی و بازیکنان را مقصر دانست و شاید باشگاه نیز در این زمینه ضعف‌‌هایی داشته است.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به عدم تمایل باشگاه برای تیم‌داری در رشته والیبال بیان کرد: هدف باشگاه این است که در رشته‌هایی سرمایه‌گذاری کند که در استان اصفهان ظرفیت بالایی دارد و والیبال نیز یکی از این رشته‌ها است.

وی با بیان اینکه جلسه روز گذشته هیئت مدیره لغو شد، تصریح کرد: هیئت مدیره برای ادامه فعالیت تیم والیبال دلسرد شده است اما در جلسه هفته آینده هیئت مدیره تصمیم‌گیری نهایی در این‌باره انجام می‌شود.

عراقی‌زاده ادامه داد: در ورزش اصفهان شعار خوب می‌دهند اما موقع عمل که می‌رسد، کاری انجام نمی‌شود و با وجودی که برای تشکیل تیم لیگ برتری اصفهان تاکید داشتند، در زمان حضور این تیم در لیگ، هیچ حمایتی صورت نگرفت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول