اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

حمایت از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های برتر

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور ورزش و جوانان استان زنجان حمایت از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های مختلف را از اولویت‌های این اداره‌کل در سال جاری اعلام کرد.

حمایت از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره به ادغام دو سازمان ورزش و جوانان در دی ماه سال گذشته، اظهار داشت: به همین علت به جز کارهای اندک برای سمن‌ها کارهای زیادی در حوزه جوانان در سال گذشته انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی مشمول اعتبارات ستاد راهبرد فرهنگی شامل اقدامات فرا ارگانی می‌شود، افزود: با توجه به اینکه تیم‌داری از وظایف اداره‌کل ورزش و جوانان نیست، می‌توان حمایت از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های مختلف ورزشی را در داخل کارهای فرهنگی گنجاند.

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان زنجان حمایت از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ برتر را در سال جاری از اولویت‌ها اعلام کرد و گفت: احداث جاده تندرستی و حرکات اصلاحی از دیگر برنامه‌های تدوین شده امور ورزش در سال جاری است.

وی احداث پروژه استخر و خوابگاه سرپوشیده و همچنین تکمیل مجموعه ورزشی مادران و کودکان را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد.

رحمانی با اشاره به مصوبه وزارت ورزش و جوانان برای احداث مسجد در مجموعه‌های ورزشی بزرگ، تصریح کرد: احداث مسجد در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روزانه در حدود 6 هزار نفر به مجموعه ورزشی انقلاب زنجان رفت و آمد می‌کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه در واقع یک شهرک محسوب می‌شود، باید به امور زیر بنایی آن توجه شود.

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان زنجان به وجود یک تفاهم‌نامه بین استانداری زنجان و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه باید 20 زورخانه در سطح استان زنجان ساخته شود.

وی تاکید کرد: ستاد بازی‌های آسیایی کره جنوبی تشکیل شده در استان زنجان به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شده است.

رحمانی تکمیل طرح آسیا ویژن، تکمیل خانه فرهنگی جوانان، احداث شش باب خانه جوان در سطح استان، راه‌اندازی مرکز مطالعات و پژوهش جوانان استان، اجرای برنامه گفتار ماه، برگزاری جشنواره فرهنگی حجاب و عفاف و انتشار کتاب موفقیت‌های جوانان استان زنجان را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول