اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان:

استان اصفهان میزبان برگزاری مربیگری زورخانه‌ای است

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های مربیگری زورخانه‌ای در استان اصفهان گفت: حمایت برخی از مسئولان ورزشی کشور از ورزش باستانی تنها در حد شعار باقی مانده است.

استان اصفهان میزبان برگزاری مربیگری زورخانه‌ای است

مسعود ملکی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در گذشته به ورزشی باستانی استان اصفهان بسیار ظلم شده است و امید دارم با روی کار آمدن رئیس جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بهای بیشتری به این رشته داده شود.

وی تاکید کرد: رشته باستانی رشته‌ای است که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به آن داشته و خود نیز از نزدیک مشاهده کرده‌اند.

مسئول ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان بیان داشت: هیئت ورزش‌های باستانی استان اصفهان برای دوره‌های آموزشی این هیئت، دو مدرسه آموزش زورخانه‌ای را به نام باشگاه علی بن ابیطالب (ع) و باشگاه فتوت مدنظر قرار داده که آموزش‌ها در این دو باشگاه غیر از هزینه بیمه ورزشی و لباس باستانی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در تاریخ 29 تیرماه سال جاری یک دوره توجیهی برای مربیان درجه سه برگزار و در پایان دفترچه مربیگری اهدا می‌شود.

ملکی بیان داشت: دوره‌های آموزشی داوری کشتی بین‌المللی و مربیگری کشتی پهلوانی از تاریخ 18 تا 25 تیرماه در باشگاه دخانیات اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مبارکه نیز میزبانی دوره مربیگری زورخانه‌ای درجه سه را از تاریخ 18 تا 22 تیرماه برعهده گرفته است.

مسئول ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان تاکید کرد: در کاشان و از تاریخ 23 تا 25 تیرماه دوره داوری درجه سه زورخانه‌ای اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول