اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی خراسانی تیم ملی کیوکوشین کاراته تاکید کرد

حضور کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در تیم ملی نیازمند حمایت مسئولان خراسانی

خبرگزاری فارس: مربی خراسانی تیم ملی کیوکوشین کاراته گفت: حضور حداکثری کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در تیم ملی با حمایت مسئولان ورزش استان و انجام برنامه‌ریزی امکانپذیر است.

حضور کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در تیم ملی نیازمند حمایت مسئولان خراسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی نیک‌زاد اظهار داشت: مسابقات جهانی کاراته با عنوان جام صلح و دوستی اردیبهشت ماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار می‌شود که بدین منظور مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته ایران 12 آبانماه امسال انجام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با عملکرد مطلوب و کسب مقام توسط ورزشکاران استان شاهد حضور تعداد نمایندگان بیشتری از خراسان رضوی در تیم ملی کاراته باشیم.

وی با اشاره به مسابقات جام جهانی سبک آزاد کاراته در سال 2015 در کشور ژاپن، گفت: از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم به منظور حضور پرقدرت در این مسابقات انجام شده که امید است از 20 نفر اعزامی به رقابت‌های مذکور حداقل 5 نفر از خراسان‌رضوی باشند.

مربی خراسانی تیم ملی کیوکوشین کاراته وضعیت فعلی هیأت کاراته استان را در مقایسه با 26 سال گذشته مناسب ارزیابی کرد وافزود: روند فعلی هیأت کاراته استان در راستای تقویت استعدادها و پرورش کاراته‌کاران می‌باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن تیم کاراته خراسان رضوی جزو 5 تیم اول لیگ برتر کاراته کشور، گفت: با وجود سبک‌های متعدد و  شهرستان‌های فعال مختلف در سطح خراسان رضوی، برنامه‌ریزی خوبی به منظور ساماندهی ورزشکاران انجام و این امر سبب شده تیم کاراته خراسان‌رضوی که در گذشته رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر کاراته کشور را داشته به این جایگاه ارتقا یابد.

نیک‌زاد در ادامه به طرح تشکیل کمیته حمایت از راهیابی ورزشکاران خراسان‌رضوی به مسابقات المپیک اشاره و افزود: تحقق این امر مستلزم طی شدن دوره‌ای 12 ساله است و با توجه به امکانات و صرف هزینه‌های هنگفت برای این ورزش در کشورهای دیگر نمی‌توان با برنامه 4 ساله به کسب نتیجه کاراته‌کاران ایران در المپیک آزمایشی کاراته امیدوار بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول