اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیر:

اعتبارات ورزشی دیر 3 برابر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیر گفت: با حمایت‌های خوب مسئولان استان به ویژه استاندار بوشهر اعتبارات ورزشی شهرستان دیر نسبت به سال 89 سه برابر شد.

اعتبارات ورزشی دیر 3 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی بحرانی عصر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای خلیج فارس شهر بردخون اظهار داشت: ورزش یکی از ارکان مهم در حفظ سلامتی جامعه است و اگر می‌خواهیم جامعه‌ای بانشاط داشته باشیم باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولت‌های نهم و دهم گفت: پیش از این در شهرستان دیر تنها سه سالن وجود داشت اما به برکت نظام جمهوری اسلامی و همت دولت نهم و دهم، اکنون هشت سالن ورزشی در شهرستان دیر فعال است و ورزشکاران از آن بهره می‌برند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه ورزش دارد و در رشته‌های فوتبال، دوومیدانی و شطرنج در کشور صاحب مقام هستیم و اگر پشتیبانی بیشتری صورت گیرد شاهد افتخارات زیادی در کشور خواهیم بود.

وی توجه به ورزش بانوان را یادآور شد و گفت: بانوان بیش از نیمی از جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند که نیازمند توجه و احداث و آماده‌سازی فضاهای ورزشی هستند.

بحرانی خاطر نشان کرد: اکنون سالن شطرنج و سالن تنیس در مرکز شهرستان در حال احداث است و انتظار داریم در کل شهرستان امکانات و فضاهای ورزشی گسترش یابد تا همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار دیر بیان کرد: بی‌شک در صورت حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران شهرستانی شاهد موفقیت‌های چشمگیر آنان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

بحرانی گفت: مفتخریم امروز نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور در بردخون از توابع شهرستان دیر افتتاح شده و این می‌تواند آغاز خوبی برای حمایت بیشتر از ورزش مناطق محروم باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر بیان کرد: امیدواریم این حمایت‌ها همچنان در آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول