اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

130 برنامه مرتبط با دفاع مقدس در آبادان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: 130 برنامه مرتبط با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان در شهرستان اجرایی می‌شود.

130 برنامه مرتبط با دفاع مقدس در آبادان اجرا می‌شود

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های تدوین شده هفته دفاع مقدس در شهرستان بیش از 130 برنامه است.

وی افزود: البته 17 برنامه محوری توسط بسیج شهرستان در رأس کار قرار دارد و هر یک از ادارات و نهادهای اجرایی مختلف شهرستان نیز به تفکیک، پنج یا شش برنامه با موضوعیت دفاع مقدس را در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی شده که 60 برنامه اجرایی به‌صورت مشترک بین ادارات و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان تعریف و اجرایی شود.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های مذکور گفت: برگزاری همایش زنان ایثارگر به همت ناحیه مقاومت بسیج آبادان و پشتیبانی برخی ادارات شهرستان در سوم مهرماه سال جاری، برگزاری رژه پنج مهر با جلال و شکوه هر چه تمام، برگزاری دو یادواره شهدای آموزش و پرورش و شهدای نفت به همت آموزش و پرورش و پالایشگاه و احتمالاً با حضور وزیر نفت در ششم مهرماه از عمده برنامه‌های تدارک دیده شده هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

عساکره اضافه کرد: همچنین اردوی راهیان نور توسط دانش‌آموزان، دانشگاهیان و عموم مردم و با همت اداره راه و ترابری و شهرداری آبادان برای اعزام به منطقه جنگی ثامن‌الأئمه و اجرای روایتگری و شرح عملیات در این مکان مقدس، زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه خاتم‌الأنبیا در هفتم مهرماه و رونمایی از کتاب چهار و ششم، شهید دریاقلی و شهیده مریم فرهانیان در آبادان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بازدید روزانه 800 نفری از منطقه عملیاتی ثامن‌الأئمه با همکاری شهرداری و اداره ترابری شهرستان شده که امیدواریم با همت مسئولان مرتبط این کار فرهنگی و معنوی به‌خوبی محقق شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول