اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

هفته دفاع مقدس متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال متفاوت‌تر و جذاب‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

هفته دفاع مقدس متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا در آن با اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشی گام مهمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

وی بر ضرورت تدوین و اجرای برنامه‌های نو و ابتکاری تأکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا هفته دفاع مقدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت باشد و برنامه‌های جدید و جذابی به مخاطبان ارائه داد.

کاظمی تصریح کرد: باید برنامه‌ها به سمتی سوق داده شود که ناگفته‌های دوران دفاع مقدس و ابعاد نهفته آن را برای مردم به ویژه نسل جوان به تصویر بکشیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد بر ضرورت همراهی و همکاری دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: تمامی نهادها و دستگاه‌های شهرستان با همکاری و تعامل خوب و سازنده می‌توانند برنامه‌های این ستاد را هرچه باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته اجرا کنند.

کاظمی ادامه داد: مسئولان و مدیران شهرستان همچنین مکلف شوند تا در طول هفته دفاع مقدس لباس بسیجی و چفیه بپوشند و فضای شهرستان را با مدل‌ها و تزئینات لازم مزین به ارزش‌های دفاع مقدس کنند.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس در این شهرستان، اظهار داشت: طی برگزاری جلسات پروژه مهر، برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام گرفته و با هماهنگی که با دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط انجام داده‌ایم، آمادگی لازم و کافی را برای بازگشایی مدارس داریم.

کاظمی تأکید کرد: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی قوی‌تر از گذشته در راستای ایجاد نظم و انضباط و کنترل مسیرهای شلوغ و پرتردد، تلاش کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: انتظار می‌رود امسال در رابطه با بازگشایی مدارس، بهتر و همه‌جانبه‌تر وارد عمل شویم و دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در اجرای وظایف خود بهتر از گذشته همکاری کنند.

کاظمی همچنین بر ضرورت حضور باشکوه و حماسی مردم در جشن نیکوکاری امسال تأکید کرد و گفت: جشن نیکوکاری همزمان با پنجم و ششم مهرماه در سطح آموزشگاه‌ها و شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم استان در این صحنه مهم نیز حضور جدی و پررنگی داشته باشند و به دانش‎آموزان نیازمند یاری دهند.

کاظمی همچنین به بازدید استاندار از شهرستان شهرکرد در هفته جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییری که در روند بازدید استاندار از شهرستان‌های این استان صورت گرفته این بازدیدها تحت عنوان ده گردشی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: برهمین اساس استاندار بر اساس این طرح جدید ابتدا از روستاهای اولویت‌دار بازدید می‌کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول