اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با رویکرد شعار سال باشد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال طراحی شده و به مرحله اجرا گذاشته شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با رویکرد شعار سال باشد

میرقاسم سیدتاجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند از این رو برای تحقق آن، باید فرهنگ شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با اتکا به نیروی داخلی و سرمایه ‌ایرانی هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند به طوری که هم‌اکنون دشمنان در حوزه اقتصاد با کشورمان وارد میدان کارزار شدند، بنابراین با الهام گرفتن از شهدا می‌توان دشمن را در این میدان هم مغلوب کرد.

سیدتاجی با اشاره به اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر زمینه‌ای مشعل هدایت است، اضافه کرد: باید راهکارهای عملیاتی کردن عنوان سال جاری با دقت مورد بررسی قرار گیرد، چراکه خشنودی شهدا در گروی عملیاتی کردن منویات رهبری است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید با توجه به عنوان سال شکل بگیرد، ادامه داد: برنامه‌های متنوع، مفرح و فرهنگی باید در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال طراحی شده و به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه این هفته در 27 محور دسته‌‌بندی شده است برای مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در راستای برپایی باشکوه مراسم‌های این ایام اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف به نحوی در طول سال‌های دفاع مقدس به ایفای نقش پرداخته‌اند پس باید جایگاه خود را در طول جنگ تحمیلی به تصویر بکشند.

سیدتاجی بر اهمیت کیفی‌سازی و غنی‌ کردن محتوای برنامه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: ایام گرامیداشت دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش‌ها است پس باید با مشارکت مردم برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی مختلفی تدارک دیده و اجرایی شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی محفل انس با قرآن کریم، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری همایش‌های مختلف، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی مسابقات مقاله‌نویسی و نقاشی مهم‌ترین سرفصل برنامه‌ها را تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول