اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با 470 برنامه متنوع در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس با طراحی و اجرای 470 عنوان برنامه متنوع در سطح این استان گرامی داشته می‎شود.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با 470 برنامه متنوع در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمشید علی‌بابایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران به واسطه برخورداری از گنجینه عظیم رزمندگان، شهدا و هشت سال دفاع مقدس به خود می‎بالد و افتخار می‌کند که در برابر هجمه سنگین استکبار جهانی توانست مقابله کند.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی در هشت سال پایه‌ریزی شد، گفت: ملت ما دوران دفاع مقدس را به عنوان یک گنجینه همچنان نگهداشت و پاسداشت دارد، و از آن به عنوان یک ذخیره و منبع ارزشمند در عرصه‌های مختلف بهره‌برداری و استفاده می‌کند.

علی‌بابایی برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران غیرمتعهد در کشور را نمونه بارز حرکت در مسیر خون شهدا دانست و افزود: دفاع مقدس، شناسنامه، هویت و نماد پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری 470 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد برنامه 32 عنوان برنامه محوری برگزار می‎شود.

علی‌بابایی با اشاره به اینکه با التزام به فرهنگ شهیدان می‎توان در برابر تحریم‌های دشمن مقابله کرد، اضافه کرد: شهدا به وظیفه خود عمل کرده و ادای دین خود را به اسلام ثابت کردند، امروز وظیفه ما در برابر شهیدان این است که پرچمی که آنها برافراشته‌اند را بتوانیم همچنان دست به دست برای آیندگان برافراشته نگه داریم.

وی از برگزاری هفت همایش لشکر خوبان در هفت شهرستان این استان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، برگزاری نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس، رونمایی از چند عنوان کتاب، برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس است.

علی‌بابایی ادامه داد: برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری همایش فرزندان شاهد، برگزاری کارگاه آموزشی فیلم کوتاه، پخش یک هزار و 200 دقیقه برنامه‌های متنوع از صدا و سیما، بازدید رایگان از موزه‌های استان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول