اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی در اراک

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر داودآباد اراک خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی در اراک

سعید امجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 31 شهریور ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش جنبی این همایش نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار با محوریت تحکیم بنیان خانواده و دفاع مقدس در محل برگزاری همایش برپا می‌شود.

سخنگوی کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های فرهنگی بیش از 300 عنوان برنامه ورزشی و فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این کمیته برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان طلاییه است که این نمایشگاه از 31 شهریور ماه تا 5 مهر ماه در فرهنگسرای آیینه اراک برپا می‌شود.

امجدی افزود: در این نمایشگاه بیش از چهار هزار عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و در موضوعات کودک و نوجوان، مذهبی، اجتماعی، قرآن و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی به نمایش در خواهد آمد.

وی گفت: همچنین با همکاری سپاه روح‌الله استان و مؤسسه سفیران طلاییه یک نمایشگاه کتب و محصولات فرهنگی ویژه کارکنان سپاه و بسیج در اراک برپا می‌شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول