اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل مطرح کرد

پیشنهاد اجرای برنامه نور‌افشانی در طلیعه هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در آستانه دفاع مقدس و همزمانی این هفته با دهه کرامت برنامه نور‌افشانی در شهر اردبیل برگزار شود.

پیشنهاد اجرای برنامه نور‌افشانی در طلیعه هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا ظهر امروز جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در اردبیل با بیان خاطره‌ای از دوران اسارت اظهار داشت: بعد از قبول قطعنامه سربازان عراقی چنان خوشحالی می‌کردند که گویی فاتح جنگ شده‌اند در حالی که صدام ملعون قبل از جنگ ادعای فتح ایران را داشت اما بعد از قبول قطعنامه به ناکامی واقعی خود در این جنگ معترف شد.

سید ودود سید شنوا با بیان اینکه در این هفته از فرزندان شاغل شهدا تجلیل می‌شود، تصریح کرد: ما به مناسبت‌های مختلف از فرزندان شاغل جانبازان، ایثارگران و شهدا تجلیل کردیم که در این هفته نیز از فرزندان شاهد شاغل در ادارات تجلیل خواهیم کرد.

وی به اجرای طرح سپاس در قالب سرکشی از خانواده‌های ایثارگران و شهدا اشاره کرد و یادآور شد: در این هفته نیز سعی خواهیم کرد این برنامه را عملیاتی کنیم و از خانواده‌های شهدای عملیات ثامن‌الائمه و طریق‌القدس دیداری داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همچنین به دیدار با قشر مظلوم و ایثارگر جانبازان شیمیایی را که در بیمارستان ایثار اردبیل بستری هستند اشاره کرد و ادامه داد: ما از 50 خانواده شهید و ایثارگر عملیات ثامن‌الائمه و 16 شهید عملیات طریق‌القدس نیز در این هفته تقدیر خواهیم کرد.

سید شنوا پیشنهاد کرد به میمنت هفته دفاع مقدس و ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در طلیعه این ایام برنامه نور‌افشانی در شهر اردبیل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مشاور استاندار در امور ائمه جماعات و روحانیون نیز در سخنانی حفظ و انتقال شعایر ارزشمند انقلاب اسلامی را در سایه گرامیداشت چنین هفته‌هایی موثر دانست و اظهار داشت: انتظار داریم فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در مساجد، پایگاه‌ها و مدارس تجربیات و ایثارگری دوران جنگ را به نسل آینده منتقل کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه در برخی از مدارس نمایشگاه گنجینه‌ دفاع مقدس در این ایام برپا می‌شود، گفت:‌ ما یقین داریم که انتقال فرهنگ دفاع مقدس در اوضاع و شرایط کنونی برای نسل سوم و چهارم انقلاب از ضروریات است که با بازگشایی مدارس انتظار داریم با همکاری سپاه و سایر نهادهای فرهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس حاضر شده و در این انتقال سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن رنجبر یادآور شد: در این هفته با موضوع دفاع مقدس به دانش‌آموزان دوره ابتدایی انشاء گفته می‌شود و در کنار آن پیش از خطبه‌های نماز نیز قرار است مدیران مدارس هم درخصوص دفاع مقدس و هم اجرای نظام آموزشی جدید سخنرانی داشته باشد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول