اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر داد

بهره‌برداری از 45 سالن چندمنظوره ورزشی در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس بهره‌برداری از 45 سالن چندمنظوره ورزشی که توسط سپاه استان در سطح مناطق شهری و روستایی استان لرستان ساخته شده، آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از 45 سالن چندمنظوره ورزشی در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی حسین پازدار صبح امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس لرستان ضمن تبریک این هفته برنامه‌های دفاع مقدس در لرستان را اعلام کرد و گفت: نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس لرستان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده‌های شهدا، برنامه راویان دفاع مقدس که با همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برگزار می‌شود و جشنواره علمی، پژوهشی مهندسین بسیجی از برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در لرستان است.

وی افزود: مسابقه تیراندازی مدیران، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و اعزام تیم‌های درمانی و امدادی سپاه به مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در لرستان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس بهره‌برداری از 45 سالن چندمنظوره ورزشی که توسط سپاه استان در سطح مناطق شهری و روستایی استان لرستان ساخته شده، آغاز می‌شود.

پازدار با بیان اینکه این تعداد سالن چندمنظوره ورزشی به صورت همزمان در روز دوم مهرماه و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسند، یادآور شد: هر یک از این سالن‌های ورزشی چندمنظوره هر یک با 500 متر‌مربع مساحت به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی احداث شده است.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم فرهنگی، ورزشی ورزش‌های باستانی و کشتی محلی و بومی از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در هفته بزرگداشت دفاع مقدس است.

وی افزود: این مراسم ورزشی در این هفته به صورت روزانه در محل مجموعه تفریحی زیباکنار (دریاچه کیو) شهر خرم‌آباد با حضور جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه گفت: در هفته دفاع مقدس سپاهیان استان لرستان عملیات بیت‎المقدس چهار را در بوستان کیو خرم‏آباد شبیه‏سازی می‌کنند.

پازدار با اشاره به استقبال خوب مردم از شبیه‎سازی عملیات رزمندگان اسلام در دو سال گذشته افزود: در جوار محل برگزاری این عملیات، نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح نیز برپا می‌شود.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول