اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان خبر داد

برگزاری 50 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در دهگلان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دهگلان از اجرای 50 برنامه فرهنگی مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 50 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، راشد عذیری بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان دهگلان، اظهار کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با توجه به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران در برابر هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان در این دوران تکه‌ای از تاریخ پر افتخار این ملت است که هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: ایستادگی و از خودگذشتگی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در برابر هجمه‌های سخت دشمن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی الگویی همیشه زنده برای استقامت ملت‌های آزاده جهان در برابر ظالمان و جهان کفر است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام علیه دشمنان در جنگی همه‌جانبه بود، افزود: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت‌های امام خمینی(ره) شکل گرفت و موجب احیای مکتب سازنده و نهضت‌های آرمان‌گرا در جهان شده است.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی در کنار تثبیت اقتدار و عظمت ایران اسلامی موجب پیشرفت‌ کشور در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و نظامی شده است.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با تهدید نرم دشمنان روبه‌رو است، تصریح کرد: دشمن شکست‌خورده میدان جنگ سخت امروز تاکتیک خود را عوض کرده و درصدد تغییر سیاست دینی این ملت آزاده است.

عذیری خاطرنشان کرد: از بین بردن ایمان، انگیزه، عشق، بی‌اعتقاد کردن نسل جوان نسبت به دین و انقلاب، حمله به باورها و ارزش‌های نظام، مخدوش کردن عقاید فرهنگی و تضعیف روحیه مسئولان و مردم از مهم‌ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه ایران است.

وی افزود: برای موفقیت در این مبارزه راهی جز تمسک به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری نیست و باید با همه توان و ظرفیت‌ها صرف نظر از داشتن امکانات و تجهیزات با قدرت از این موجودیت دفاع کرد.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: تجربه بزرگ ما از دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین تجهیزات ما در مقابله با این تهدیدها است، تنها باید با برنامه‌ریزی درست از این فرصت استفاده کرده و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

عذیری در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دهگلان اشاره کرد و گفت: گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیجی در کنار مزار شهدا، گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، تور ایست و بازرسی، اعزام 10 اکیپ درمانی به مناطق محروم و اهدا خون از جمله برنامه‌های این شهرستان در هفته دفاع مقدس است.

وی در پایان اضافه کرد: سرکشی از خانواده ایثارگران و خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، برگزاری مراسم شبی با شهدا، خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار با امام جمعه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

انتهای پیام/10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول