اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع دفاع مقدس

10نمایش خیابانی در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری 10 نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس در شهرهای استان خبر داد.

10نمایش خیابانی در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای توسط این اداره کل در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره یاقوت‌های سرخ، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برپایی نمایشگاه کاریکاتور و تابلو با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس و برگزاری کارگاه‌های نقاشی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تشکیل جلسات نقد کتاب شکوه ناتمام اجرای موسیقی حماسی، برگزاری مسابقه پیامک، اجرای شب شعر با موضوع دفاع مقدس، برگزاری کارگاه‌های مجسمه‌سازی و... از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی است.

مشایخی با تاکید بر لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است چرا که دوران دفاع مقدس طلایی‌ترین دوره‌های تاریخ ایران اسلامی است که باید برای همیشه در اذهان جهانیان ماندگار شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه تمام ‌ناشدنی است که روزبه‌روز زوایای جدیدی از هنرنمایی و ایثارگری رزمندگان در آن برای همگان آشکار می‌شود، گفت: همه باید در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بکوشند، چرا که گرامیداشت هفته دفاع مقدس وظیفه‌ای است همگانی و ما هر چه داریم از برکت هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول