اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی زنجان:

ارزش‌های دفاع مقدس در قالب برنامه‌های هنری ارائه شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس در قالب برنامه‌های هنری و جذاب به جامعه ارائه شود.

ارزش‌های دفاع مقدس در قالب برنامه‌های هنری ارائه شود

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ دوران دفاع مقدس سرمایه عظیم و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم در برابر دشمنان در هشت سال دوران دفاع مقدس بی‌نظیر است، افزود: این دوران نقش بسزایی در مقابله با دنیای سلطه داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در این دوران خواهان نابودی نظام جمهوری اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: باور مردم به مقابله با استکبار موجب شد تا نظام جمهوری اسلامی در این جنگ نابرابر پیروز شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس از تهدید جنگ به فرصتی مناسب برای نظام استفاده کردند، خاطرنشان کرد: این دوران برای نظام از اهمیت خاصی برخوردار بود.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس در قالب برنامه‌های هنری و جذاب به جامعه ارائه شود، یادآور شد: باید این برنامه‌ها برای آشنایی نسل جوان جامعه در اختیار این نسل قرار گیرد.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: دستاوردهای نظام در دوران دفاع مقدس اگر چه کار بسیاری را می‌طلبد اما ضروری است این دستاوردها به نحو مطلوبی حفظ شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیداری اسلامی و خیزش مردم آزاده جهان را نتیجه دفاع ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: اگر امروز جامعه اسلامی به نحو مطلوبی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است به مدد دوران دفاع مقدس است.

وی افزایش رتبه علمی کشور را مدیون دوران دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: این پیشرفت‌ها حاصل مقاومت در برابر دنیای ظلم و استکبار است.

معبودی خاطرنشان کرد: دستیابی به دست ‌نیافتی‌ها مدیون ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ترویج و تبیین ارزش‌ها، فداکاری‌ها، ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس ضروری است، افزود: عمل به دستورات اسلام از دیگر ویژگی‌های این دوران محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان فداکاری در مسیر حفظ موجودیت نظام را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: باید این مسیر در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه به نسل جوان جامعه نشان داده شود.

وی برگزاری نشست‌های مختلف و سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس را برای تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس مهم دانست و گفت:‌ تبیین سیره شهدا و نقش ولایت در دوران دفاع مقدس ضروری است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول