اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر چهارشنبه در ساری/

کوثری و زیباکلام درباره «مدیریت دفاع مقدس» مناظره می‌کنند

خبرگزاری فارس: کوثری،نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشکده حقوق دانشگاه تهران درباره مدیریت دفاع مقدس و جریان‌شناسی عملکرد نیروهای انقلابی و گروه‌های ملی - لیبرال در ساری به مناظره می‌پردازند.

کوثری و زیباکلام درباره «مدیریت دفاع مقدس» مناظره می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد کوثری ،فرمانده سابق لشکر27 محمد رسول‌الله (ص) و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران عصر چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه جاری در موضوع مدیریت دفاع مقدس و جریان‌شناسی عملکرد نیروهای مردمی - انقلابی و گروه‌های ملی - لیبرال در محل باشگاه فرهنگیان ساری به گفت‌گو و مناظره می‌پردازند.

در راستای ایجاد کرسی‌های نظریه‌پردازی رسانه‌ای در مازندران و تشکیل حلقه‌های تفکر و گفت‌وگوهای انتقادی در استان و در آستانه هفته دفاع مقدس به منظور تبیین برهانی دستاوردهای دفاع هشت ساله و تجهیز نسل سوم انقلاب اسلامی به معارف بصیرت‌بخش منبعث از سرمایه‌های اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی، نخستین مناظره در روز چهارشنبه هفته جاری در محل باشگاه فرهنگیان ساری برگزار می‌شود.

در این مناظره که به همت نشریه اصولگرا، دهکده مقاومت و موسسه فرهنگی حماسه هشت بابل با مشارکت جمعی از رسانه‌های استان و برخی دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود دو طرف به بررسی مدیریت دفاع مقدس و جریان‌شناسی عملکرد نیروهای انقلابی و مردمی و گروه‌های ملی - لیبرال در اداره جنگ می‌پردازند.

به گزارش فارس، شرکت برای عموم در این جلسه آزاد است.

مناظره این دو چهره سیاسی و علمی رٲس ساعت 16 و 30 روز چهارشنبه هفته جاری در محل باشگاه فرهنگیان واقع در خیابان فرهنگ ساری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول