اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه زنان خراسان‌شمالی

150 برنامه ویژه دفاع مقدس در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بسیج جامعه زنان و مسئول کمیته خواهران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از برگزاری حدود 150 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

150 برنامه ویژه دفاع مقدس در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، پروین رنجبریان ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را گامی ارزشمند در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حدود 150 برنامه توسط بسیج جامعه زنان در استان اجرا می‌شود.

وی هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: زنان ما با حضور در این عرصه مهم تاریخی، توانستند نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار خود را به اثبات برسانند.

رنجبریان با اشاره به برگزاری همایش زنان ایثارگر در تمام شهرستان‌های استان، گفت: این همایش‌ها به منظور تجلیل و تقدیر از زنان رزمنده سال‌های دفاع مقدس و فعالان در ستادهای پشتیبانی جنگ و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این همایش در بجنورد، مرکز خراسان‌شمالی، سوم مهر ماه سال جاری، هم‌زمان با روز «زنان، ارزش‌های اسلامی، پایداری ملی» برگزار خواهد شد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اعلام کرد: دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخشی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان در رده‌های مختلف بسیج در هفته دفاع مقدس است.

وی برگزاری شورای عالی قشر و کمیسیون فرهنگی خانواده را از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته عنوان کرد.

رنجبریان با اشاره به بازسازی عملیات والفجر (3) در منطقه عمومی علی‌آباد بجنورد، از تمام بانوان به ویژه خواهران بسیجی در اقشار مختلف برای بازدید از این رزمایش دعوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: غرفه بسیج جامعه زنان نیز در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان با رویکرد مقابله با تهدید نرم، ترویج عفاف و حجاب و ... دایر خواهد شد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی تقارن دهه کرامت و هفته دفاع مقدس را بستر مناسبی برای تبیین و معرفی نقش زنان در طول تاریخ در صف مبارزات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دانست.

وی خاطرنشان کرد: امید است با برجسته‌سازی چهره شهیدان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بتوانیم الگوهای درست و سالم را به نسل جوان معرفی کرده و جوانان را در مقابله با جنگ نابرابر فرهنگی و نرم دشمنان بیمه کنیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول