اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه در اداره کل شیلات گلستان:

کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به اسلام پایانی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه در اداره کل شیلات گلستان گفت: دشمنی و کینه دیرینه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به اسلام و بیداری اسلامی پایانی ندارد.

کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به اسلام پایانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، حجت‎الاسلام محمدحسین جلایی در جمع مردم گرگان در واکنش به فیلم موهن آمریکایی- اسرائیلی و توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) در آمریکا، ضمن محکوم کردن این اهانت وقیحانه اظهار داشت: عاملان این فیلم زمینه جریحه‌دار کردن روحیات و فرهنگ اصیل اسلامی را فراهم آورده‌اند و باید پاسخگوی جریحه‎دار کردن احساسات مسلمانان باشند.

وی تصریح کرد: دشمنی و کینه دیرینه صهیونیست‌ها و مسیحیت صهیونیستی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به اسلام و بیداری اسلامی پایانی ندارد.

مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه در اداره کل شیلات گلستان خاطر نشان کرد: گرایش ملت‌های غیرمسلمان به اسلام و معارف قرآن دلیل بروز این جنایت‌های صهیونیستی علیه اسلام است.

پاسندی افزود: این جنایت استکبار در سال‌های اخیر از کتاب آیات شیطانی در کاریکاتورهایی که در دانمارک طراحی شد، آغاز شده است و تا این فیلم اخیر که بسیار وقیح بود،‌ ادامه دارد.

وی بر همین اساس به بیداری اسلامی و موفقیت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: استکبار در طول انقلاب اسلامی هر توطئه‌ای که علیه انقلاب انجام داد به ضرر خودش تمام شد و این سنتی الهی است که همیشه برقرار خواهد بود؛ مسلمانان باید با وحدت و همدلی دشمنان را مأیوس کرده و بر تقویت اسلام کوشا باشند تا دشمنان طمع نکنند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول