اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه:

فیلمساز آمریکایی 2 میلیارد مسلمان را علیه خود خوانده

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان گفت: فیلمساز آمریکایی با اهانت به پیامبر اکرم (ص) 2 میلیارد مسلمان را علیه خود خوانده است.

فیلمساز آمریکایی 2 میلیارد مسلمان را علیه خود خوانده

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام کاظم نجفی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی ‌مدرسه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان ‌توهین به ساحت مقدس نبی‌اکرم را حادثه‌ای اسفبار دانست و اظهار داشت: این اهانت قلب مسلمانان جهان به ویژه شیعیان را جریحه‌دار کرده است.  

نجفی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام در سلسله پیامبران و رسولان الهی بالاترین مقام را دارد، خاطرنشان کرد: این فاجعه با هیچ قلم و زبانی قابل بیان نیست و آن قلم روسیاهی که چنین جرأتی داشته حدود 2 میلیارد مسلمان را علیه خود خوانده است.

وی به عقل و نور پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و بیان داشت: پیغمبر اسلام (ص) نخستین پدیده‌ای است که خداوند آفریده و دنیا را با نور خود روشن کرده، لذا دشمنان اسلام گاه با کاریکاتور‌، گاه با آتش زدن قرآن‌، گاه با حذف آیات قرآن و حال با فیلم توهین‌آمیز رو به ویران کردن دیوارهای اسلام آورده‌اند.

نجفی عنوان کرد: اما دشمنان کور خوانده‌اند، زیرا مثل «عدو سبب خیر شود» در اینجا به کار می‌آید که موجی از خشم و نفرت در دنیا به حرکت در آمده‌ و علیه دشمنان اسلام به پا خاسته‌اند.

وی اظهار داشت: جایگاه طلبگی بسیار والاست و فضیلت و مقامی دارد که انسان را از دیگر مخلوقات خداوند جدا و بالا‌تر می‌کند.

نجفی اهمیت علم را بسیار خواند و گفت: در قرآن کریم 830 بار کلمه علم و مشتقات آن آمده‌ و علمی که می‌آموزیم باید همراه با عمل باشد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول