اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین:

توهین به پیامبر نشانه ترس سران آمریکا و صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: فرماندار هرسین گفت: امت مسلمان سام باسیل را به‌عنوان انسان نمی‌شناسد، سران آمریکا و صهیونیست دست در ساخت این فیلم داشته و باید جوابگوی مسلمانان باشند.

توهین به پیامبر نشانه ترس سران آمریکا و صهیونیسم است

بهمن قربانی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه ضمن محکوم کردن فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) به دست فردی مجهول‌الهویه صهیونیستی دارای تبعه آمریکای اظهار کرد: ملت مسلمان سام باسیل را نمی‌شناسند چون او را انسان نمی‌دانند او آن قدر منفور است که حتی وزارت امور خارجه صهیونیسم نیز می‌گوید سام باسیل را نمی‌شناسد.

قربانی ادامه داد: تظاهرات و خشم ملت‌هایی که قلبشان از توهین به نور الهی جریحه‌دار شده و مصیبت‌زده هستند در اعتراض به یک نفر یا عوامل ساخت این فیلم توهین‌آمیز نیست بلکه در اعتراض با سران آنها است‌.

وی ادامه داد: اعتراف کردن بازیگران این فیلم به این موضوع که ما فریب خورده‌ایم برای مسلمانان قابل قبول نیست این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیریم چراکه پیامبر ما کسی نیست که ادیان مختلف او را نشناسند، پیامبر چراغ هدایت امت است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: دولت‌های مستکبر آمریکا و صهیونیسم با هجوم مسلمانان روبرو شدند و ترسیدند و می‌خواهند خود را در این کار توهین‌آمیز مبرّا بیرون بکشند ولی مسلمانان بیدار هستند و استکبار جهانی را مقصر اصلی می‌دانند و سران دولت‌های فاسدشان باید جوابگو باشد.

وی با اشاره به اینکه اوباما در روزهای نخست وظیفه خود گفت که پدربزرگم مسلمان است و برای مسلمانان احترام قائل هستم افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از همان روزهای اول دولت ننگین آمریکا را شناخت و فرمودند پشت این دستکش مخملی یک دست آهنی است و ملت را نیز بیدار کرد و امروز دست ننگینش را نمایان کرد.

قربانی با بیان اینکه در اعتقادات ما توهین به ادیان مختلف جایز نیست گفت: ادیان و پیامبران الهی برای هدایت بشر به سمت انسانیت از سوی خدا نائل به رسالت شده‌اند لذا ما توهین به هیچ دینی را جایز نمی‌دانیم و با بیداری و بصیرت کامل آن را محکوم می‌کنیم.

وی فرهنگ مسلمانان را فرهنگی غنی و دارای بیشینه اسلامی خواند و اظهار کرد: کسانی که ادعای دموکراسی و احترام به مذاهب را دارید در مقابل این توهین ساکت نمانید.

فرماندار هرسین هدف از ساخت این فیلم را ایجاد تفرقه در بین ادیان مختلف عنوان کرد و افزود: نه تنها ساخت این فیلم در بین ادیان مختلف باعث تفرقه نشد بلکه وحدتی ناگسستنی را بین مسیحی، یهودی و مسلمان ایجاد کرد و همه در اعتراض به این عمل ننگین خشمگین شدند.

قربانی در پایان گفت: نخبگان سیاسی باید دست به قلم ببرند و فعالیت فرهنگی و سیاسی خود را تا به آنجا گسترش دهند که جای هیچ گونه شک و تردیدی در دین باقی نماند و کسی جرأت توهین نداشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول