اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

آمریکایی‌ها چرا انکار هولوکاست را عقیده‌ای سیاسی نمی‌دانند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اظهار نظر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: چرا آمریکایی‌ها انکار و حتی تردید در موضوع هولوکاست را عقیده‌ای سیاسی نمی‌دانند.

آمریکایی‌ها چرا انکار هولوکاست را عقیده‌ای سیاسی نمی‌دانند

جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، ادعای آزادی بیان مسئولان آمریکایی در دفاع از فیلم موهن را مضحک خواند و اظهار داشت: در حالی آمریکایی‌ها از ساخت فیلم موهن به ساحت نبی اکرم(ص) به عنوان عقیده‌ای سیاسی یاد کرده و جلوگیری از بیان آن را در جهت احترام به آزادی جایز نمی‌دانند که حتی تحقیق در ماجرای هولوکاست به عنوان یک مسئله تاریخی را جرم می‌پندارند.

وی تصریح کرد: چگونه اهانت به پیامبر(ص) که بارها در همین تورات و انجیل تحریف شده به رسالت آن نوید داده شده عقیده و نظری شخصی و سیاسی است، اما هولوکاست که به عنوان موضوعی تاریخی دارای نقاط تاریک فراوانی است مقدس بوده و حتی اجازه تحقیق و تردید در مورد آن وجود ندارد.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر اینکه توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر اعظم(ص) نه مسیحی هستند و نه یهودی خاطرنشان کرد: ردپای صهیونیزم جهانی به خوبی در این موضوع مشاهده می‌شود و همچنان که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشتند حضور آمریکا و اسرائیل در پشت این صحنه شوم غیرقابل انکار است.

نائینی یادآور شد: همه این دشمنی‌ها و اهانت‌ها به علت گسترش بیداری اسلامی در جهان به راه افتاده و به عبارت دیگر دشمنان سعی دارند با این اقدامات هتاکانه از مسلمانان و خیزش اسلامی آنان انتقام بگیرند.

وی اذعان داشت: ما شیعیان حضرت آدم(ع) را برگزیده خدا، حضرت نوح(ع) را نبی خدا، حضرت ابراهیم(ع) را خلیل خدا، حضرت موسی(ع) را کلیم خدا، حضرت عیسی(ع) را روح خدا و حضرت محمد(ص) را حبیب خدا می‌دانیم و اجازه بی‌احترامی به هیچ یک از این فرستادگان آسمانی را نمی‌دهیم. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول