اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز حمله رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه

مراسم بزرگداشت حادثه مدرسه فیضیه در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت واقعه جانسوز مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده‌ای از طلاب و علما، فردا در قم برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت حادثه مدرسه فیضیه در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم بزرگداشت سالروز واقعه مدرسه فیضیه در سال 42 و ضرب و جرح علمای اعلام عصر روز چهارشنبه از سوی بیت آیت‌الله گلپایگانی در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

این مراسم هر ساله حسب امر مرحوم آیت‌الله العظمی گلپایگانی به منظور بزرگداشت یاد و خاطره طلاب شهید این مدرسه و نیز تعظیم شعائر دینی برگزار می‌شد که پس از رحلت آن مرحوم، این امر توسط بیت این مرجع فقید شیعه ادامه پیدا کرد.

با توجه به همزمانی این حادثه با 25 شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع)، از اقشار مختلف مردم به منظور شرکت در این مراسم دعوت شده تا با شرکت در آن، سبب تعظیم شعائر دینی شده و اخلاص و ارادت خود را به پیشگاه ائمه اطهار(ع) ابراز کنند.

مرکز مدیریت حوزه علمیه قم نیز ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و یادآوری واقعه حمله رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در سال 42 از طلاب و فضلای حوزه و آحاد مردم خواست برای تعظیم روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مراسمی که از سوی بیت مراجع تقلید برگزار می‌شود شرکت کنند.

همچنین به طلاب حوزه توصیه شده در صورت امکان سفر، به شهرستان‌های مختلف رفته و مراسم روز شهادت را با عظمت برگزار کنند و مدیران و طلاب مدارس نیز در همه مدارس مراسم عزاداری برپا کنند.

علاوه بر این از طلاب و فضلا و اقشار مختلف مردم دعوت شده در مراسمی که عصر فردا در مدرسه فیضیه به مناسبت سالروز حمله عوامل طاغوت در مدرسه فیضیه تشکیل می‌شود شرکت کنند.

مراسم بزرگداشت سالروز حادثه حمله دژخیمان پهلوی به مدرسه فیضیه ساعت 18 عصر چهارشنبه در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول