اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس آموزش و پرورش پاکدشت:

4 مدرسه مختلط پاکدشت تفکیک جنسیت شدند

خبرگزاری فارس: معاون رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت از تفکیک جنسیت چهار مدرسه مختلط ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

4 مدرسه مختلط پاکدشت تفکیک جنسیت شدند

نوشین محتشم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: استقرار پایه ششم در مدارس ابتدایی شهرستان پاکدشت در سال تحصیلی 92-91 با توجه به اینکه این طرح یکی از اهداف عالی وزارت آموزش و پرورش بوده است، انجام شده است.

معاون رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: این طرح به صورت دوره‌ای در چهار مدرسه در شهرستان پاکدشت انجام می‌شود که دو دوره اول و دوم ابتدایی از آغاز مرداد ماه شروع شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش پاکدشت دوره‌ای شدن مدارس ابتدایی را از همین تابستان شروع کرده است و از اول مرداد ماه به صورت نمادین کلاس ششم، در پایه ششم، در تمامی مدارس ابتدایی این شهرستان آماده بوده است ولی مبنی بر پیام مقام عالی وزارت که اول مرداد ماه اول مهر است، همه مدیران در آغاز مرداد ماه در مدارس حضور داشتند.

محتشم‌نیا در ادامه پیرامون تأمین فضای آموزشی در این شهرستان ادامه داد: اکثر مدارس شهرستان پاکدشت فضای لازم برای ایجاد پایه ششم را داشتند و در مدارسی هم که کلاس وجود نداشت، با به کارگیری یکی از روش‌های ادغام دفاتر معلمان و مدیران و یا دفاتر دبیران و دفاتر دو شیفت و استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌ها این امر با موفقیت صورت پذیرفت.

معاون رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت بیان کرد: در ادامه ایجاد پایه ششم و در جهت تأمین فضای آموزشی، از ظرفیت هفت مدرسه راهنمایی و یک واحد آموزشی متوسطه نیز استفاده شد.

وی از ایجاد 11 مدرسه ابتدایی جدید در سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: چهار مدرسه مختلط این شهرستان از طرح اختلاط در آمدند.

تمامی معلمان پایه ششم پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، ابلاغ آغاز به کار دریافت کرده‌اند و در قسمت‌هایی که این مدیریت با کمبود نیروی انسانی مواجه بود، این نیاز با به کارگیری نیروهای قراردادی تأمین شد.

محتشم‌نیا با اشاره به توزیع کتاب‌های پایه ششم بین معلمان ابراز داشت: اجرا و استقرار نظام آموزش 3-3-6 در این شهرستان وضعیت خوبی را دارد و مدیران و معلمان و اولیای دانش‌آموزان هم آمادگی لازم را برای اجرای مطلوب این نظام آموزشی در پاکدشت دارند و با توجه به بازدیدهای منطقه‌ای و استانی این شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول