اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع):

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) قطب آموزش زبان‌های خارجی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) قطب آموزش زبان‌های خارجی می‌شود.

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) قطب آموزش زبان‌های خارجی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حمیدرضا میرزایی اظهار کرد: معاونت بین‌الملل این دانشگاه در راستای توسعه خدمات، برنامه توسعه دوره‌های تخصصی آموزش زبان‌های خارجی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: مرکز آموزش زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) دوره‌های آموزش زبان‌های زنده دنیا را ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌کند.

وی درباره هدف از برگزاری این دوره‌ها گفت: آموزش‌ زبان‌های زنده و پرکاربرد دنیا برای توسعه فرصت‌های یادگیری متناسب با نیازهای جامعه و افزایش سطح اطلاعات نیروی انسانی با دانش و فناوری‌های روز و بهره‌مندی از موفقیت‌های سایر کشور‌ها از جمله اهداف برگزاری آموزش‌های زبان این مرکز علمی است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های تخصصی زبان‌های؛ انگلیسی، فرانسه، عربی و روسی از اولویت‌های مرکز آموزش زبان‌های خارجی است.

میرزایی با اشاره به اینکه مرکز آموزش زبان‌های خارجی این دانشگاه سعی در ایجاد یک قطب کیفی آموزشی در رابطه با زبان‌های خارجی در سطح کشور دارد، افزود: در مرکز آموزش زبان‌های خارجی، مهارت‌های شنیدن، خواندن، نوشتن، گرامر کاربردی قابل استفاده در مکالمه و نگارش، مکالمه‌ها و موضوعات روزمره و پرکاربرد به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

میرزایی در رابطه با محتوای آموزشی این دوره‌ها گفت: توجه همزمان به مهارت‌های زبانی و  امتحانی، آموزش و تقویت مهارت‌های شنیدن، خواندن و درک مطلب و آموزش تکنیک‌های تست زنی و تمرین تست‌زنی در این دوره‌ها توسط مدرسان برجسته به دانشجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول