اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ برتر فوتسال

صبا بدون سرمربی میزبان گیتی پسند / حسن‌زاده مربی شد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: صبا در دیدار امروز با گیتی پسند اصفهان در غیاب شمسایی به میدان می‌رود.

صبا بدون سرمربی میزبان گیتی پسند / حسن‌زاده مربی شد

ناصر شریفی در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته ششم با صنایع گیتی پسند اصفهان که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دیدار دو تیم که امروز در سالن حیدریان قم برگزار می‌شود، محسن حسن‌زاده نقش مربی صبای قم را ایفا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دیدار امروز حساسیت‌های بسیار زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم با توجه به موقعیتی که نتیجه پیروزی در این دیدار برای ما در جدول رده‌بندی ایجاد می‌کند، تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان را در قم با شکست مواجه کنیم.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: ما در این دیدار از هر نظر در شرایط آمادگی مطلوب قرار داریم و قطعا بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند در حضور تماشاگران خوب و فوتسال دوست قمی بهترین بازی خود را ارائه کرده و پیروز میدان باشند.

وی یادآور شد: در روزهایی که امیر شمسایی از تیم کنار رفته است، تمرینات ما در سالن شهید حیدریان و زیر نظر دکتر قدرت‌الله باقری و محسن حسن‌زاده کاپیتان تیم برگزار شد و شرایط تیم برای دیدار امروز با گیتی پسند بسیار خوب است.

شریفی یادآور شد: متاسفانه شمسایی در شرایط حساسی از تیم فوتسال صبای قم جدا شد و باشگاه دیگر پیگیر ادامه همکاری با این مربی نیست و ما نیز مجبوریم در ادامه بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال بدون حضور شمسایی به کار خود ادامه بدهیم.

وی تصریح کرد: تیم ما در این دیدار حساس خانگی سخت به حمایت تماشاگران قمی نیاز دارد و مطمئن هستم که تمام آنهایی که سال‌ها در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال با ما همراه و یاور تیم بوده‌اند، امروز در سالن حیدریان قم شور و غوغا به پا می‌کنند تا صبا به پیروزی برسد.

مدیر تیم فوتسال صبای قم با اشاره به وضعیت محسن حسن‌زاده کاپیتان تیم فوتسال صبا تصریح کرد: حسن‌زاده بعد از دیدار با فرش آرای مشهد به دلیل رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، متاسفانه سه جلسه محروم شده است و در دیدار امروز حضور ندارد اما سایر بازیکنان در اوج آمادگی مهیای این مسابقه هستند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول