اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری

چهارمحال و بختیاری میزبان 1200 دانش‎آموز خوزستانی است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری از میزبانی بیش از یک‌هزار و 200 دانش‎آموز از استان خوزستان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان خبر داد.

چهارمحال و بختیاری میزبان 1200 دانش‎آموز خوزستانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سعادت خسرویان بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان حوزه گردشگری این استان اظهار داشت: طی قراردادی فی مابین سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری و شرکت فولاد خوزستان فرزندان کارکنان این شرکت در دوره‌های چهار روزه به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها از ماه گذشته شروع شده و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون 800 نفر از این دانش‌آموزان از مناطق دیدنی استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرده‎اند.

خسرویان با اشاره به تأمین امکانات لازم برای پذیرایی از این دانش‌آموزان بیان کرد: تأمین خوابگاه، غذا و پذیرایی، ایاب و ذهاب و برنامه‌های فرهنگی افتتاحیه و اختتامیه این اردوها بر عهده سازمان دانش‌آموزی است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری هدف از عقد این قرارداد را تامین منابع سازمان دانش‌آموزی استان و معرفی استان به دانش‌آموزان خوزستان دانست و گفت: سازمان دانش‌آموزی استان به‌ منظور خودکفایی در تأمین هزینه‌های جاری و برگزاری اردوهای درون استانی برای اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی اقدام به اجرای چنین برنامه‌هایی می‌کند.

خسرویان تصریح کرد: در سال گذشته سازمان دانش‌آموزی استان توانست از درآمد حاصل از برگزاری این اردوها سه دوره آموزش ضمن خدمت برای مربیان و یاور مربیان و اردوهای شهرستانی و استانی برای تمام پیشتازان و فرزانگان برگزار کند.

وی با تشکر از همکاری صمیمانه عشایر غیور استان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با این سازمان گفت: مسئولین فرهنگی شرکت فولاد خوزستان از برخورد صمیمی مسئولان موزه‎ها، عشایر بختیاری و مردم استان رضایت کامل دارند.

خسرویان خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری با داشتن امکانات اردوگاهی و فرهنگی امکانات لازم برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را داراست.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول