اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

مسابقات قهرمانی ووشو جیت کاندو کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: مسابقات کاتای ووشو جیت کاندو قهرمانی کشور از فردا به میزبانی قم برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی ووشو جیت کاندو کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های مختلفی از ووشوکاران سراسر کشور در سبک جیت کاندو در اوزان مختلف در قم حضور یافته و برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اعلام حضور پرقدرت تیم ووشو جیت کاندو استان قم در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور ابراز داشت: تیم ووشو جیت کاندو قم با ترکیبی از بهترین‌های استان برای کسب عناوین برتر پیکارهای قهرمانی کشور با حریفان رقابت می‌کند.

دبیر هیئت ووشو استان قم بیان داشت: تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات ووشو تا عصر امروز پنجشنبه بیست و سوم شهریور ماه وارد قم می‌شوند و وزن‌کشی رقابت‌ها نیز امشب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا ووشوکاران از تمام استان‌ها در این رقابت حضور می‌یابند ابراز کرد: با توجه به اینکه ووشو دارای سبک‌های مختلفی است، ورزشکاران سبک جیت کاندو از جمله سبک‌های موفق این رشته هستند که در این مسابقات برای دفاع از توانمندی ووشو قم با حریفان رقابت می‌کنند.

ادیب‌نژاد یادآور شد: در این مسابقات تمام تیم‌ها برای کسب قهرمانی حضور خواهند یافت و تیم اعزامی هیئت ووشو استان قم نیز برای مدعی بودن و کسب عنوان قهرمانی با نفرات برتر خود پا به این مسابقات خواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در حضور نماینده فدراسیون و مربیان تیم ملی ووشو برگزار می‌شود و نفرات برتر اوزان و شایسته‌ترین‌ها برای شرکت در رقابت‌های مهم برون مرزی به اردوی تیم منتخب جیت کاندو کشور فراخوانده می‌شوند.

دبیر هیئت ووشو استان قم درباره نفرات ترکیب تیم جیت کاندو استان قم در این مسابقات بیان کرد: برای مشخص ‌شدن نفرات برتر تیم ووشو جیت کاندو قم، مسابقه انتخابی برگزار کردیم و برترین‌ها را به این اردو دعوت کردیم تا در بهترین شرایط برابر حریفان قرار بگیرند.

وی یادآور شد: تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده در مسابقات ووشو قهرمانی سبک جیت کاندو کشور از صبح روز جمعه بیست و چهارم شهریور ماه در اوزان مختلف در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول