اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد ساری:

ساری میزبان جشنواره تئاتر مازندران شد

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی مازندران 26 تا 28 شهریور ماه به میزبانی ساری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

ساری میزبان جشنواره تئاتر مازندران شد

سید مهدی سعیدی ساروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، برگزاری بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر مازندران به میزبانی ساری را فرصتی مناسب برای رشد و توسعه تئاتر شهرستان دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری تصریح کرد: این حرکت فرهنگی و هنری می‌تواند زمینه‌ گسترش و پیشرفت هنر تئاتر شهرستان ساری را فراهم آورد.

وی هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی را تقویت هنر تئاتر و شناسایی، آموزش و کشف استعدادهای درخشان در عرصه‌های مختلف هنرهای نمایشی دانست و اظهار داشت: برای فراهم کردن بستری رقابتی و گسترده و معرفی شاخص‌ترین هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنر تئاتر، برگزاری جشنواره‌های تئاتر می‌تواند مثمرثمر باشد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری از آمادگی کامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری در برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: 17 اثر به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی مازندران ارسال شده است که از میان آثار رسیده بعد از بازبینی توسط داوران، 8 اثر به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

وی تاکید کرد: 8 اثر راه‌یافته به بخش پایانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی مازندران از شهرهای تنکابن، آمل، بابل، بهشهر و ساری هستند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول