اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان:

هنوز انصراف قطعی از میزبانی نوجوانان آسیا اعلام نشده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان اصفهان گفت: تا جایی که اطلاع دارم، هنوز انصراف قطعی اصفهان از میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اعلام نشده که فدراسیون به آن استناد کند.

هنوز انصراف قطعی از میزبانی نوجوانان آسیا اعلام نشده است

محمد دری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته سرپرست هیئت با مدیر کل اداره ورزش و جوانان جلسه‌ای برگزار کردند تا در مورد میزبانی اصفهان در مسابقات نوجوانان آسیا تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه استاندار اصفهان ریاست ستاد عالی برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده دارد، تصریح کرد: قرار بود فدراسیون والیبال از وزارت ورزش و جوانان 400 میلیون تومان بابت هزینه برگزاری از دریافت کند و بخش دیگری نیز از طریق منابع استانی تأمین شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: قرار بوده کف‌پوش‌هایی از کرج برای سالن‌ها ارسال شود که انجام نشد.

وی با بیان اینکه بالاترین هزینه برای میزبانی مسابقات نوجوانان آسیا صرف اسکان ورزشکاران در هتل و تغذیه آنها است، تصریح کرد: در صورتی که بحث میزبانی قطعی بود، باید برای رزرو هتل از حالا اقدام می‌کردیم.

دری ادامه داد: تا این لحظه هنوز خبر رسمی در خصوص انصراف اصفهان از میزبانی مسابقات آسیایی مطرح نشده است اما گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده که ما نیز آنها را شنیده‌ایم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول