اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه ورزش‌های رزمی

قم میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در شهر قم خبر داد.

قم میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد

مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی، هیئت قم به عنوان میزبان برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و پذیرای قهرمانان این رشته از استان‌های مختلف کشور معرفی شده است.

وی ادامه داد: این هیئت با داشتن رشته‌ها و سبک‌های متعدد به عنوان زیر مجموعه خود در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور دارد و میزبانی‌ مسابقات زیادی به قم واگذار می‌شود.

اردستانی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش‌های رزمی در بین جوانان علاقمند به این رشته‌ها در قم، هم در بخش آموزش و هم در بخش قهرمانی به صورت همزمان فعالیت‌های خود را به شکل جدی و مستمر ادامه دهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: با توجه به فعال بودن رشته‌هایی نظیر کیک بوکسینگ، کوبودو، جوجیتسو، ووینام و چندین رشته زیر مجموعه دیگر در حال حاضر هیئت ورزش‌های رزمی در استان قم یکی از پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در واقع اگر فوتبال به عنوان یک رشته همه‌گیر و پر طرفدار در قم وجود نداشت، هیئت ورزش‌های رزمی دارای بیشترین آمار ورزشکار بیمه شده بود،‌ با این شرایط تلاشی جدی در حال انجام است تا بتوانیم همچنان در مسیر پیشرفت این هیئت فعالیت کنیم.

اردستانی در ادامه راجع به رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور که قرار است به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شود عنوان داشت: در واقع پس از اعلام آمادگی که هیئت ورزش‌های رزمی قم به فدراسیون داشت قرار است این دوره از رقابت‌ها در سبک کیک بوکسینگ از صبح فردا به میزبانی قم برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه در این مسابقات میزبان برترین‌های کشور در این سبک خواهیم بود ابراز داشت: کیک‌بوکسینگ‌کاران شرکت کننده در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان داشت: بر این اساس کیک‌بوکسینگ‌کاران مدعی قهرمانی کشور که تا امشب در قم حضور خواهند یافت، از صبح فردا در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی قم برابر یکدیگر برای کسب مدال پیکار می‌کنند.

اردستانی خاطر نشان کرد: بر اساس زمان‌بندی مشخص شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان این هیئت روز جمعه بیست و سوم شهریور ماه به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله قم از کیک‌بوکسینگ‌کاران استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

وی در خصوص ترکیب تیم کیک‌بوکسینگ قم برای حضور در این رقابت‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه قم از استان‌های مطرح در این رشته ورزشی به شمار می‌رود، در تمام رده‌های سنی بهترین نفرات خود را آماده حضور در این رقابت‌ها کرده و مدعی قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول