اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی معاون منابع انسانی و رئیس دانشکده زبان دانشگاه باقرالعلوم(ع)

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان دانشگاه باقرالعلوم(ع) ، معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و همچنین رئیس دانشکده زبان این دانشگاه معرفی شدند.

معرفی معاون منابع انسانی و رئیس دانشکده زبان دانشگاه باقرالعلوم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی در این مراسم ضمن اظهار کرد: عظمت امروز شیعه و حوزه‌های علمیه بر اثر تلاش‌های ائمه اطهار به ویژه امام محمد باقر(ع) و امام صادق(ع) است بنابراین باید عزاداری این امام همام با عظمت هر چه بیشتر برگزار شود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: همه شیعیان به ویژه طلاب ریزه خواره این امام همام هستند و باید نسبت به شناخت ایشان اهتمام ویژه داشته و در راستای ترویج مکتب اهل بیت(ع) کوشا باشیم.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در ادامه سخنان خود با تشکر و قدردانی از زحمات بی‌شائبه حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌عباس عشرتی، دکتر ‌هاشمیان را به عنوان معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی معرفی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر بهره‌گیری مناسب از فرصت‌های به‌وجود آمده از زحمات بی‌شائبه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسوی، رئیس سابق دانشکده زبان باقرالعلوم(ع) تجلیل و دکتر سلطانی را به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن‌زاده به عنوان مدیر گروه زبان عربی دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) معرفی شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول