اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

شهر سالم در گرو سلامتی شهروندان است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: شهر سالم در گرو سلامتی شهروندان است به همین منظور با هدف ارتقای سلامت شهروندان آزمایش قند و چربی خون در شهر فرون‌آباد صورت می‌گیرد.

شهر سالم در گرو سلامتی شهروندان است

علی‌ بند علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با هدف ارتقای سلامت شهروندان و برای دستیابی به خانواده‌ای شاد و پایدار طرح انجام آزمایشات قند و چربی خون با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و مدیریت آزمایشگاه تشخیص طبی مهر سینا برگزار می‌شود.

شهردار فرون‌آباد در ارتباط با توجه به مشارکت‌های بین بخشی در ارتقای سلامت گفت: ماموریت‌های حوزه بهداشت در ارتقای سلامت با همکاری بین بخشی، میان دستگاه‌ها و ارگان‌ها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: همکاری بین بخشی در حوزه شهری بدون همکاری شهرداری و سایر مراکز عملاً کار به جایی نخواهد برد و تلاش‌های صورت گرفته بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

بند علیان تصریح کرد: با همکاری میان بخشی می‌توانیم به بسیاری از نیازهای حوزه سلامت پاسخ دهیم.

شهردار فرون‌آباد عنوان کرد: در این بخش مخاطبان حوزه سلامت، شهروندان هستند که در این میان نقش سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و بخش‌های مرتبط می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

وی ابراز داشت: ما نمی‌توانیم از بحث شهرنشینی فرار کنیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم تحت عوامل محیطی و بیرونی قرار می‌گیریم. بحث آلودگی هوا و معضلات آن مانند افسردگی، بیماری‌های قلبی و عروقی و ... همواره سلامت شهروندان را در شهرها تهدید می‌کنند، بنابراین با همکاری و مشارکت بین بخشی می‌توانیم این عوامل را کاهش داده و تعدیل کنیم.

بند علیان ادامه داد: اجتماعات انسانی، زمانی سالم و موفق خواهند بود که در درجه نخست به سلامت جسمی و روانی اعضای خود توجه کرده و زمینه دستیابی به آن را برای همگان فراهم کنند به همین منظور این طرح با هدف ارتقای سطح سلامت روانی شهروندان برگزار می‌شود.

بندعلیان در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با تخفیف 70 درصد و در محل ساختمان آزمایشگاه مهرسینا به نشانی بلوار امام خمینی (ره) روبه‌روی بانک مسکن جنب مدرسه ابتدایی شهدای غفاری انجام می‌شود و شهروندان متقاضی جهت دریافت برگ معرفی‌نامه جهت استفاده از تخفیف به شهرداری فرون‌آباد (واحد روابط عمومی) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول