اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا:

طرح استقرار سلامت در بویین زهرا با موفقیت انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: استقرار پایگاه‌های سلامت در مدارس از جمله طرح‌هایی است که تاکنون با موفقیت 100 درصدی به مرحله انجام رسیده است.

طرح استقرار سلامت در بویین زهرا با موفقیت انجام شد

مهدی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه توسعه بهداشت در مدارس از ضروریات است، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای این منظور در مدارس شهرستان بویین زهرا در حال انجام است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: دانش‌آموزان در مدارس و مجتمع‌های آموزشی حق دارند از وسائل و ابزار بهداشتی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان باید در جامعه به طور صحیح اجرا شود، تصریح کرد: این شهرستان در حوزه توسعه سلامت نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین بسیار پیشرو است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: توافقات اولیه برای اجرای طرح‌های سلامت‌محور در این شهرستان هم‌اکنون صورت گرفته است.

زمانی بیان کرد: استقرار پایگاه‌های سلامت در مدارس و همچنین توزیع بیش از 300 جزوه نشاط و سلامت از جمله طرح‌هایی است که تاکنون با موفقیت 100 درصدی به مرحله انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا آمادگی همکاری با نهاد‌های دیگر برای توسعه سلامت در این شهرستان را دارد، عنوان کرد: بهره‌مندی شهرستان بویین زهرا از ظرفیت‌های ویژه در این عرصه می‌تواند کمک شایانی به توسعه و ترویج فرهنگ سلامت کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: موافقت این اداره برای پیاده‌سازی ایده‌های نو و تازه در سیستم سلامت و فرهنگ‌سازی آن اعلام شده است.

زمانی با اشاره به کمبود سرو‌یس بهداشتی در مدارس این شهرستان عنوان کرد: بنابر آمار موجود این معاونت در حال حاضر 10 واحد آموزشی روستایی در این شهرستان فاقد سرویس بهداشتی استاندارد هستند که این امر بیانگر ضعف شدید در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که پیگیری‌های مسئولان ساخت سرویس بهداشتی در این مدارس نیز انجام شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول