اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

احداث پارک سلامت در مدارس رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در راستای نشاط در مدارس پنج پارک سلامت با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش و فرمانداری در پنچ مدرسه احداث می‌شود.

احداث پارک سلامت در مدارس رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسن مرادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: برای تأمین آب شرب مرکز این شهرستان از روستای مختارآباد به طول 17 کیلومتر لوله‌گذاری با اعتبار 7 میلیارد تومان انجام می‌شود که فاز اول این طرح به طول شش کیلومتر انجام شده است.

وی افزود: احداث سه چهارراه و بلوار و همچنین سه میدان نیز با اعتبار یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان در دستور کار قرار دارد که از هفته آینده کار احداث این طرح‌ها آغاز و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

مرادی با اشاره به اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث باند دوم محور رودبار - بهادرآباد تصریح کرد: یکی از مشکلات مردم رودبار عدم مستندسازی زمین‌های مسکونی و تجاری این شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: با واگذاری پلاک 187، 188 و 190 از منابع طبیعی به مسکن و شهرسازی مشکل اسناد مالکیت شهرستان رودبار در حوزه مسکن، تجاری و اداری به زودی حل می‌شود.

فرماندار رودبار گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در راستای نشاط در مدارس پنج پارک سلامت با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش و فرمانداری در پنچ مدرسه احداث می‌شود.

مرادی اذعان داشت: اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در پنج کلاس درس توسط دهیاری‌های شهرستان و 20 کلاس توسط اداره آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی میز خدمت در فرمانداری رودبار و تمام ادارات به تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول