اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

سلامت جامعه اولویت کاری مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: اولویت کاری ما سلامت جامعه و مردم است.

سلامت جامعه اولویت کاری مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان با اشاره به تشکیل کمیته سلامت آب در این شهرستان اظهار داشت: کار این کمیته بررسی کلرزنی و سنجش آلودگی آب بوده و باید به صورت هفتگی گزارش‌های لازم را به فرمانداری ارائه دهد.

وی افزود: کمیته ارزیابی مصوبات نیز از شبکه بهداشت و نماینده فرمانداری تشکیل شده و از اجرایی‌نشدن مصوبات علت‌یابی کرده و پس از نتیجه لازم، گزارش را اعلام می‌کند.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: پس از بررسی و اعلام نتیجه کمیته ارزیابی مصوبات، اقدام قانونی صورت گرفته و در صورت نیاز پیگیری حقوقی نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به طرح پزشک خانواده اضافه کرد: همه اعضای ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده باید نسبت به این طرح توجیه باشند چراکه در غیر اینصورت چشم‌انداز روشنی از موفقیت این طرح به نظر نمی‌رسد.

یوسفی افزود: برای اطلاع‌رسانی و توجیه لازم، شبکه بهداشت باید گزارش مفصلی در مورد اقدام‌های صورت گرفته و اهداف طرح پزشک خانواده برای مسئولان ارائه کند چراکه در صورت توجیه نبودن مسئولان نسبت به این طرح در توجیه‌کردن مردم به مشکل برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت شهرستان برای هر چه بهتر اجرایی‌شدن این طرح بهره بگیریم و مسئولان امر باید از همه ظرفیت شهرستان در ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده استفاده و بهره‌برداری کنند.

فرماندار ابهر با اشاره به بحث کانال شریف‌آباد گفت:‌ در این زمینه بررسی‌های کارشناسانه صورت خواهد گرفت و در مدت کوتاهی انجام می‌شود.

وی افزود: اولویت کاری ما سلامت جامعه و مردم است که باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول