اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

غفلت از بهداشت مدارس سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: مدارس یکی از گسترده‌ترین نهادهای اجتماعی بوده که غفلت از بهداشت آن‌ها سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازد.

غفلت از بهداشت مدارس سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز فرماندار و بخشدار این شهرستان در نشستی با موضوع بهداشت مدارس با رؤسای مجتمع‌های آموزشی، بهورزان، بهیاران و معاونت آموزش و پرورش چرام به بررسی وضعیت بهداشت مدارس و چگونگی رسیدگی هر چه بهتر به آن در سال تحصیلی جدید پرداختند.

نیکروز با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مقطعی رسیدن به هدف کاری مشکل خواهد بود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی باعث رفع بیشتر مشکلات و زمینه‌ساز موفقیت است که این برنامه‌ریزی باید مداوم و مستمر باشد.

وی در این دیدار بهداشت دانش‌آموزان را از مهمترین مسائل بهداشتی جامعه دانست و گفت: سلامتی جامعه در گرو فرهنگ‌سازی در محیط‌های تأثیرگذار به خصوص مدارس است.

فرماندار چرام توجه به بهداشت مدارس و سلامتی دانش‌آموزان را یکی از وظایف مهم مسئولین و مدیران مدارس و آموزش و پرورش دانست و گفت: زمانی که محیط آموزش از نظر بهداشت فردی و بهداشت محیط مناسب باشد، سلامت دانش‌آموزان نیز تضمین می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مدرسه بعد از خانواده مهمترین نقش را در سلامت جوان و نوجوان دارد عنوان داشت: دانش‌آموز در مدرسه علاوه بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن، اطلاعات، نگرش‌ها و رفتارهای جدید از جمله توجه به بهداشت را می‌آموزد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: اگر در هر یک از مراحل اولیه زندگی نیازهای روانی، اجتماعی، فیزیولوژیک و یا آموزشی دانش‌آموزان به موقع تأمین نشود در دوره‌های بعدی زندگی جبران عوارض ایجاد شده امکان‌پذیر نیست.

نیکروز افزود: تمامی درخواست‌های مردم را پیگیری خواهیم کرد و در بررسی مشکلات و معضلات موجود در حوزه بهداشت مجتمع‌های آموزشی از کوچکترین کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول