اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

زمان خدمات‌رسانی به مردم کوتاه‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تمام زیبایی تلاش و اقدامات کارگزاران نظام و دولت نهم و دهم وقتی رضایت مردم را جلب می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان مورد بهره‌برداری و بهره‌رسانی برسد.

زمان خدمات‌رسانی به مردم کوتاه‌تر می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش فرماندار شهرستان پیشوا به همراه معاون فنی و عمرانی فرمانداری و رئیس اداره گاز شهرستان به بازدید سرزده از پروژه‌های گازرسانی و در حال اجرای این شرکت پرداختند.

بهرام ستاری در حاشیه این بازدید سرزده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: به فضل خدا تاکنون در زمینه خدمت‌رسانی به مردم اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و سعی می‌کنیم وظایف خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه افزود: تمام زیبایی تلاش و اقدامات کارگزاران نظام و دولت نهم و دهم وقتی رضایت مردم را جلب می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان مورد بهره‌برداری و بهره‌رسانی برسد.

وی تصریح کرد: امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌ها روند مطلوب خود را سیر کند تا ما شرمنده مردم شریف و قدرشناس شهرستان نشویم ما خدمتگزار مردم هستیم و از این خدمت به خود می‌بالیم.

ستاری در ادامه بیان داشت: بهره‌مندی مساوی و خدمت‌رسانی بی‌وقفه، سرعت در اجرا همراه با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق‌بخشی از ویژگی‌های دولت نهم و دهم است که در گذشته وجود نداشت.

گفتنی است، غلامشاهی رئیس اداره گاز شهرستان پیشوا نیز در جریان این بازدید گزارشات لازم در ارتباط با اجرای این پروژه‌های گازرسانی را ارائه کرد.

این گزارش حاکی است، در این بازدید فرماندار از پروژه‌های در دست اجرای شرکت گاز در شهر پیشوا، بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای گازرسانی در این شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول