اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

اردوی جهادی ترویج فرهنگ خدمتگزاری در کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: اردوی جهادی ترویج فرهنگ خدمت‌گزاری در کشور است.

اردوی جهادی ترویج فرهنگ خدمتگزاری در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در مراسم اختتامیه‌ سومین اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار داشت: اردوی جهادی دانشجویان نوعی خدمت، ایثار و حرکت خالصانه‌ای است که مسئولان باید این فرهنگ خدمت را از این جوانان بسیجی بیاموزند.

وی افزود: روحیه نسل چهارم انقلاب همانند روحیه نسل اول انقلاب است زیرا آنها از شهدا آموختند چگونه به مردم و به ویژه مردم مناطق محروم خدمت کنند، این حرکت معنوی برای ما مسئولان روحیه‌بخش خواهد بود.

مهدوی رفع مشکلات مردم را از مهم‌ترین دغدغه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اذعان داشت: دانشجویان بسیجی همگام با متولیان نظام درد مردم را درد خود دانسته و با حضور و فعالیت در مراکز علمی و فرهنگی با کسب علم و دانش، تولیدات علمی، اختراعات و ابتکارات را در اردوی جهادی نیز شرکت کرده تا بتوانند فرهنگ خدمت را در سطح کشور ترویج دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز اظهار داشت: در این طرح 25 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بابل در فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و عمرانی حضور داشتند.

حجت‌ا‌لاسلام حسین ابراهیمیان افزود: بنیانگذار اردوی طرح جهادی در اسلام ابوذر غفاری بود که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از آن مرد بزرگ پیروی کرده و افتخارات بزرگی آفریدند و امروز جوانان ما نیز در همان مسیر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس قرار دارند.

وی خودسازی و تقویت روحیه ایثارگری و خدمت‌رسانی را از مهم‌ترین دستاورد این طرح دانست و تصریح کرد: هدف اصلی این اردوها، آشنایی با مشکلات روستاییان از نزدیک و پیگیری مسائل آنها از طریق مسؤلان ذیربط بوده که دارای آثار و برکات معنوی فراوانی برای دانشجویان شرکت‌کننده در این اردوها بوده است زیرا سبب خودسازی، تقویت روحیه‌ ایثارگری و خدمت‌رسانی در آنها شده است.

وی بیان داشت: بسیج دانشجویی ادامه دهنده راه شهدا بوده و روحیه شهادت و جهادی در وجود این عزیزان نمایان است. 

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول