اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

مسیر خدمتگزاری به مردم تعطیل‌شدنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مسیر خدمتگزاری به مردم در جمهوری اسلامی ایران تعطیل‌شدنی نیست.

مسیر خدمتگزاری به مردم تعطیل‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در دیدار با فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده لشکر 64 پیاده ارومیه و جمعی از فرماندهان ارشد یگان‌های ارتش، اظهار داشت: مردم از دولت‌های آینده نیز انتظار دارند که در مسیر خدمت به مردم شبانه‌روز تلاش کنند.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستایی، افزود: اجرای برنامه‌های مختلف و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه در مناطق مختلف استان و به ویژه مناطق محروم و دورافتاده از اولویت‌های دولت است.

جلال‌زاده اضافه کرد: در هفته دولت در برخی از مناطق روستایی استان پروژه‌هایی به ارزش 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که نشان از توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستایی دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب و رضایت ایشان از دولت موجب دلگرمی و قوت قلب دولتمردان شده است.

به گفته وی دولت‌های آینده نیز باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسیر خدمتگزاری دولت‌های نهم و دهم را ادامه دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: تلاش برای ارتباط گسترده با مردم‌، ارتقای جایگاه کشور در عرصه سیاست خارجی و بین‌المللی، افتخار به انقلابی‌گری، برجسته‌شدن ارزش‌های انقلاب، ساده‌زیستی مسئولان و دوری از تجملات، استکبارستیزی، پیشرفت‌های مستمر جمهوری اسلامی و زنده شدن شعارهای انقلابی از جمله ویژگی‌های دولت از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

جلال‌زاده در ادامه با قدردانی از حافظان امنیت و اقتدار کشور، افزود: امروز ارتش و جایگاه مردمی آن در ایران اسلامی جای شکر و سپاس به درگاه الهی دارد.

وی با بیان توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات دشمنان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین نیروهای مسلح در دنیا است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به نقش لشکر 64 پیاده ارومیه در عملیات‌های موفق در دوران دفاع مقدس، افزود: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه مردم ارومیه جانفشانی‌های رزمندگان لشکر پیروز 64 ارومیه را هیچ وقت از یاد نخواهند برد.

در این دیدار نیز امیر ملکیان فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر نبی‌پور فرمانده لشکر 64 پیاده ارومیه نیز از تلاش‌های استاندار آذربایجان‌غربی در راستای توسعه و آبادانی استان تقدیر کردند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول