اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

ارائه 1400 نوع خدمت الکترونیکی در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر در سطح کشور یک‌‌هزار و 400 خدمت الکترونیکی ارائه می‌شود.

ارائه 1400 نوع خدمت الکترونیکی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا تقی‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح شبکه متروانترنت و 382 طرح مخابراتی استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور یک‌‌هزار و 400 خدمت الکترونیکی ارائه می‌شود و در استان کرمان 400 نوع خدمات الکترونیکی به مردم ارائه خدمت می‌دهند.

وی افزود: با ارائه خدمات الکترونیکی بسیاری از منابع برای کارهای مولد و سازنده به کار گرفته می‌شود.

تقی‌پور تصریح کرد: ما امروز در عصر انفجار اطلاعات و دانایی هستیم و بحث همه جوامع مدیریت دانش است و این امکان‌پذیر نیست جز اینکه ما از همه ابزارها و امکاناتی که در اختیار بشر است به صورت فشرده در کنار هم استفاده کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌های امروز کشور در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری ارتباطات و اطلاعات با وجود اقدامات زیاد دشمنان حاصل شده است.

تقی‌پور بیان داشت: با وجود اقدامات دشمنان، منحنی وجود انقلاب اسلامی رو به رشد و ارتقا است و منحنی وجود دشمنان رو به اضمحلال است.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در زمان حاضر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات است و یکپارچگی اطلاعات از ابزار اصلی مدیریت کارآمد به شمار می‌رود.

تقی‌پور گفت: اینکه بدانیم در هر لحظه چه می‌گذرد، زمینه مناسبی برای برنامه‌ریزی بهتر و جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافه را فراهم می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه هدف نهایی از ارائه خدمات در سطح استان کرمان یکپارچگی استان کرمان از نظر اطلاعات است، افزود: یکپارچگی اطلاعات ابزار اصلی اطلاعات در دنیای امروز است و ارائه خدمات الکترونیکی و شبکه‌ای را باید به مطالبه عمومی تبدیل کرد.

وی راه‌اندازی شبکه مترواترنت و افتتاح 382 طرح مخابراتی در استان کرمان را اقدامی بزرگ دانست و گفت: مرکز دیتاسنتر استان کرمان نیز در سال جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول