اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

خدمت به مردم، توفیق الهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: خدمت به مردم توفیق الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و عنایت خدای متعال سبب شده مسئولان به مردم خدمت کنند.

خدمت به مردم، توفیق الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر خاکعلی در مسجد چهارده معصوم (ع) این شهر اظهار داشت: مسئولان باید خدمت بدون منت و کسب رضایت الهی به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند زیرا که توفیق خدمت به مردم را خدای متعال به مسئولان عنایت کرده است.

وی افزود: خیلی از افراد در جامعه رئیس جمهور، وکیل، وزیر، نماینده مجلس شدند ولی توفیق خدمتگزاری به مردم را پیدا نکردند چرا که در مسیر رضایت‌مندی خدا حرکت نکردند.

این مسئول ادامه داد: مسئولان باید در احترام و تکریم ارباب رجوع دریغ نورزند و نگاه قومی، قبیله‌ای و طایفه‌ای به مردم نداشته باشند تا آثار خدمتشان ارزشمند و ماندگار شود.

فرماندار شهرستان آبیک بر قایل شد‌ن به مشورت شورای اسلامی شهر با شهرداری تأکید کرد و افزود: مشارکت دادن مردم در ارایه خدمات شهری سبب مدیریت بهتر شهر می‌شود.

اعلایی مردم شهر خاکعلی را مردمی متدین، پایبند به مبانی اعتقادی و پشتیبانان واقعی نظام دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خاکعلی باید در مسیر خدمت به مردم این منطقه تلاش کنند و اگر فردی نیازمندی به خدمتشان آمد دستش را بگیرند و در حد اختیارات خود نیز به او کمک کنند.

اعلایی ادامه داد: مردم باید در جریان امور و فعالیت‌های شهرداری قرار بگیرند تا راحت‌تر با مسئولان همکاری و مساعدت کنند.

وی بر ایجاد درآمدزایی از سوی شهرداری در شهر خاکعلی تأکید کرد و ابراز کرد: امیدواریم با حضور شهردار جدید خاکعلی شاهد تحول خوبی در این شهر باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول