اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

مسئولان در مرز بین خدمت و خیانت قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری گفت: در حال حاضر کسانی که به دنبال استقلال ری هستند، همه روی تار مو حرکت می‌کنند و در مرز خدمت و خیانت هستند.

مسئولان در مرز بین خدمت و خیانت قرار دارند

امیرحسین باقرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به تفرقه‌افکنی بعضی از مسئولان در ارتباط با استقلال ری اظهار داشت: برخی از آقایان نمی‌گذارند کارها بر اساس روند قانونی و آرامش پیش برود و این بیانگر این است که آقایان در تکاپوی حفظ منافع فردی، صنفی، حزبی و انتخاباتی هستند.

فرماندار شهرستان ری افزود: خود آقایان تفرقه‌‌افکن می‌دانند که مسئولان دفتر مقام معظم رهبری دارای احترام خاصی هستند و این‌طور نیست که ما برای هر کاری به یک سری از مسئولان مربوطه متوسل شویم.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان حفظ حرمت نکردند و این جای تأسف دارد. آقایان اول باید مشکلات درون خانوادگی و سازمانی خود را حل کنند چرا که آمار اعلام شده از سوی یکی از اعضای شورایاری‌های شهرری برخلاف آمار و ارقام پورزرندی معاون شهردار تهران است و آنها باید ابتدا هماهنگ کنند و یک حرف واحد بزنند که مردم و مسئولان نیز باور کنند.

باقرنژاد یادآور شد: اینکه آقایان می‌گویند ری 30 میلیارد تومان درآمد دارد و مسئولان تهران 300 میلیارد تومان برای ری خرج می‌کنند، کذب محض است و معاون شهردار تهران نیز آن را قبول نکرده است.

معاون استاندار تهران با تأکید بر افزایش هماهنگی بین برخی از مسئولان بیان داشت: معاون شهردار تهران دو هفته پیش مصاحبه‌ای انجام داد که به‌صورت آشکار در صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها منتشر شد و در آن گفته بود که سال 1391 ری 123 میلیارد تومان درآمد داشته در حالی که 205 میلیارد تومان هزینه کرده است و این با 300 میلیارد ذکر شده توسط برخی از مسئولان خیلی تفاوت دارد و آنها باید هماهنگ‌تر شوند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه مردم در طرح استقلال ری نامعلوم است، ابراز داشت: هرکسی یک ریسمانی به استقلال ری انداخته‌ و دارد به ‌نفع خودش استفاده می‌کند. به‌ عنوان مثال اعضای شورایاری و مسئولان تهران دارند کار خودشان را انجام می‌دهند و ما هنوز جایگاه مردم شهرستان ری در این طرح را پیدا نکرده‌ایم.

باقرنژاد ادامه داد: دستگاهی که به دنبال منافع مردم و مجری قانون است ما هستیم چرا که قصد اجرای قانون را داریم ضمن اینکه مسئولان از روز اول دارند به آمار و اقام نادرست تکیه می‌کنند و چیز دیگری برای گفتن ندارند.

فرماندار شهرستان ری عنوان کرد: بعضی از مسئولان از همان روز اول گفتند که اگر شهرداری ری در اختیار مردم قرار بگیرد، اعتبارات آن برای مردم پایین می‌آید و مسئولانی که این حرف‌ها را می‌زنند باید اثبات کنند. ما اعداد و سندهایی داریم که نشانگر درآمدهای زیاد در ری است، ولی ما آنها را فاش نکرده‌ و سکوت اختیار کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: مطرح کردن هزینه‌ها در این طرح یک جریان انحرافی است و برخی مسئولان می‌خواهند مردم را فریب دهند. رئیس شورای اداری تهران به مردم و قانون بگوید در چه جایگاهی است که می‌خواهد از طرف مردم با وزارت کشور و استانداری مذاکره کند.

فرماندار شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: ما مجری قانون هستیم و قانون به ما تکلیف کرده و ما نیز مکلف به اجرای قانون هستیم و نباید به ‌خاطر یک مسئله قانونی با مسئولان دیگر مذاکره کنیم و اصلا در این جایگاه و مرتبه نیستیم. این قانونی است که مجلس تصویب کرده و دولت باید اجرا کند و ما در جایگاهی نیستیم که برای اجرای قانون با اشخاص دیگری مذاکره کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان اگر حرف دیگری دارند بزنند چرا فقط اعداد و ارقام را مطرح می‌کنند. مسئولان اسم بگویند چرا مسئولان می‌گویند ما با فلان شخص در فلان جلسه با تأخیر در اجرای این طرح به توافق رسیده‌ایم. چرا مسئولان می‌گویند با استانداری به توافق رسیده‌ایم، استانداری یک ساختمان و یک هویت است.

باقرنژاد یادآور شد: بگویند ما شورای شهری‌ها با فرماندار و استاندار توافق کردیم که این طرح به تعویق بیفتد نه اینکه کلی‌گویی کنند و مردم را در دوراهی قرار دهند.

فرماندار ری تاکید کرد: در حال حاضر کسانی که به دنبال استقلال ری هستند، همه روی تار مو حرکت می‌کنند و در مرز خدمت و خیانت هستند.

وی در ادامه اذعان داشت: آقایان هر کس هر مسئولیتی با هر سنی دارد باید دقت کند که خیانت نکند و مردم او را به‌ عنوان خادم خود بشناسند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول