اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنی با استاندار جدید بوشهر

تنها خدمت صادقانه مسئولان به یادگار می‌ماند

خبرگزاری فارس: مسئولان بدانند که پست و مقام ماندگاری ندارد و ارث و میراث پدری کسی نیست و تنها چیزی که از مسئولان به یادگار می‌ماند، خدمت صادقانه به مردم است.

تنها خدمت صادقانه مسئولان به یادگار می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، استان بوشهر از دیر باز دارای سابقه رشادت‌مردی، دلاوری، شجاعت و از خودگذشتگی بوده است.

سردار شهید رئیسعلی دلواری نمادی از رشادت‌های مردم این دیار در مقابل پیر استعمار انگلیس است و چنین دلاورمردی‌هایی نیز در جوانان این قرن در مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکای خون آشام مشاهده می‌شود.

سرداران رشید اسلام دلاورمردانی که با کمترین امکانات رزمی در مقابله مستقیم با نیروهای تا دندان مسلح آمریکای جنایتکار در آب‌های نیلگون خلیج تا ابد فارس کمر نیروهای کافر را شکستند و برای جمهوری اسلامی افتخار آفریدند برخاسته از آب و خاک جنوب هستند و استان بوشهر در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و استکبار جهانی تاریخ ماندگاری دارد.

ما امروز به سرداران شهید نادر مهدوی و همرزمانش نظیر شهید غلام‌حسین توسلی، شهید بیژن گرد، شهید نصرالله شفیعی، شهید آبسالانی، شهید محمدی‌ها و سردار شهید مجید مبارکی افتخار می‌کنیم و خاک تربت پاکشان را بر دیده می‌گذاریم و اعلام می‌کنیم تا آخرین نفس از دستاوردهای انقلابی که به رهبری حضرت امام خمینی(ع) و با هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خامنه‌ای و با خون شهدا و صبر خانواده معظم شاهد به دست آمده حفاظت و به شهدایی همچون صادق گنجی، ابوتراب عاشوری و محمدحسن ابراهیمی افتخار می‌کنیم.

مسئولان بدانند که پست و مقام ماندگاری ندارد و ارث و میراث پدری کسی نیست و خیلی‌ها آمدند و رفتند و خیلی‌ها خواهند آمد و روزی هم خواهند رفت اما تنها چیزی که برای مسئولان می‌ماند، خدمت صادقانه به مردم است که امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و رمز ماندگاری دولت در این است.

سخنی چند با استاندار جدید بوشهر

مردم ولایمتدار استان بوشهر مطیع ولی فقیه خود تحت محوریت حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری هستند و امید می‌رود شاهد وحدت و انسجام خوبی در آینده نزدیک بین مسئولان و مردم در استان بوشهر باشیم.

آقای فریدون حسن‌وند، استان بوشهر استانی است که نعمت‌های صنعتی بزرگی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی اتمی در آن وجود دارد اما متاسفانه جوانان این استان از بیکاری رنج می‌برند، جا دارد در این زمینه تدابیری اندیشده شود تا در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی مردم از این نعمت های خدادادی در استان زرخیز جنوب باشیم.

آقای استاندار وحدت بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی بوشهر، امامان جمعه، حوزه‌های علیمه، نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، خبرنگاران و مسئولان موجب پیشرفت استان بوشهر و به نفع امنیت ملی ما است و امید می‌رود با حضور حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت دهم در استان بوشهر شاهد این وحدت عظیم باشیم.

آقای استاندار با توجه به اینکه نقش مطبوعات و رسانه‌ها در استان بوشهر که دارای آیین‌ها و سنت‌های مختلف است بسیار تاثیرگذار و حساس است و امید می‌رود شاهد تعامل و همدلی بین این قشر که شب و روز را نمی‌شناسد با مسئولان استان باشیم.

آقای استاندار مردم استان بوشهر امیدوارند نسبت به پروژه‌های عمرانی که از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان بوشهر است، اهتمام و به آنها شتاب بیشتری بخشید و نسبت به محقق شدن مصوبه اشتغال 50  درصدی نیروهای بومی در عسلویه استان بوشهر اقدام جدی به ‌عمل آورید.

یادداشت: اسماعیل حاجیانی

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول