اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا:

بسیجی خود را میدان‌دار و پرچمدار خدمت به نظام می‌داند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا گفت: بسیجی خود را میدان‌دار و پرچمدار خدمت به نظام می‌داند.

بسیجی خود را میدان‌دار و پرچمدار خدمت به نظام می‌داند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعد از ظهر امروز در همایش بسیجیان سازمان‌ها و ادارات آذربایجان‌شرقی، بسیج را در سازمان‌ها و ادارات پیشقراولان خدمت به مردم و نظام ارزیابی کرد.

وی افزود: بسیجیان مدال افتخار خدمتگزاری به امت بزرگ و ولایت‌مدار را بر عهده دارند که در عرصه‌های مختلف آماده جانفشانی بر سر حفظ آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی هستند.

رضوانی در ادامه امیدبخشی و ارائه خدمت صادقانه، تثبیت، حفظ و حراست ارزش‌های نظام را از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج کارمندان دانست و اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندی در ادارات و سازمان‌ها اساس برنامه‌های خود را کیفیت‌بندی قرار داده است.

رضوانی، از تشکیل یک‌هزار کارگروه بسیج در سازمان و ادارات استان خبر داد و گفت: وظایف این کارگروه‌ها برگزاری برنامه‌های اعتقادی، عقیدتی، بصیرتی، همفکری و یاری‌رسانی به مدیریت سازمان‌ها و ادارات است تا حل مشکلات موجود با برنامه‌ریزی تحقق یابد.

وی افزود: در استان از ابتدای امسال تاکنون صدها برنامه به مرحله اجرا درآمده است که با افتخار می‌توان اعلام کرد بسیج کارمندی و کارگری استان روز گذشته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار گرفت.

رضوانی با اشاره به شعار امسال و تحقق منویات رهبری تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بسیجیان عزیز در کنار مدیریت دستگاه‌های اجرایی برای تحقق تولید ملی حاضر بوده و تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند تا این توسعه همه‌جانبه در کشور اجرایی شود.

وی افزود: در هفته دولت امسال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، 173 برنامه محوری در استان به مرحله اجرا رسید که بی‌شک با همت تمام دلسوزان نظام در تمام ادارات بوده است.

رضوانی در ادامه افتخار بسیجیان را میدان‌داری در ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ارزیابی کرد و گفت: حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه به قطع و یقین خواهند توانست در روند توسعه کشور تاثیری بی‌مانند داشته باشد.

رضوانی افزود: به نمایندگی از فرماندهان بسیجی سازمان‌ها و ادارات از استاندار بسیجی تقدیر کرده و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی دکتر بیگی را در خصوص زلزله اخیر استان می‌ستاییم.

وی در ادامه حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده استان را خط بطلان به تمام دسیسه‌ها و یاوه‌گویی‌ها دشمن دانست و گفت: حضور رهبر فرزانه انقلاب در استان برای کاهش آلام آسیب‌دیدگان زلزله را پاس داشته و این حضور پربرکت را خاتمه‌دهنده توطئه‌های دشمن و شکست دوباره دنیای کفر می‌دانیم.

رضوانی تصریح کرد: امروز نیز اعلام می‌داریم بسیجیان عزیز این میدان‌داران و پرچمداران خدمت به نظام و ملت آماده انجام وظایف خود در هر زمان و مکان بوده و آن را وظیفه بی‌چون و چرای خود می‌دانند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول