اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کاشان:

فیلم موهن کینه‌توزی صهیونیست‌ها را آشکارتر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: فیلم موهن نسبت به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص)کینه‌توزی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را نسبت به اسلام آشکارتر ساخت.

فیلم موهن کینه‌توزی صهیونیست‌ها را آشکارتر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به قدرت رسیدن اسلام در دنیا، زمانی که صهیونیست‌ها مشاهده کردند تنها دشمن آنان همین اسلام و انقلاب اسلامی است برای جلوگیری از قدرتمند شدن آن دست به اقداماتی علیه ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان زدند که تاکنون نیز ادامه دارد.

وی سپس به ذکر نمونه‌هایی از اقدامات استکبار و صهیونیست‌ها علیه اسلام و مقدسات مسلمانان پرداخت و گفت: انتشار کتاب آیات شیطانی توسط فردی هندی‌الاصل یکی از بارزترین این توطئه‌ها بود که با واکنش صریح و قاطع امام راحل مواجه شد و به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی نویسنده آن از سوی ایشان منجر شد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: اقدام شجاعانه امام خمینی(ره) در صدور حکم واجب‌القتل بودن سلمان رشدی موجب به هم ریخته شدن اوضاع امنیتی آمریکا و اروپا شد و همچنین قدرت مرجعیت شیعه را به رخ همگان کشید.

نمازی از کشیده شدن کاریکاتورهای توهین‌آمیز و همچنین اقدام کشیش متعصب آمریکایی در پاره کردن و آتش‌ زدن قرآن کریم به عنوان برخی دیگر از اقدامات جاهلانه و اسلام‌ستیزانه صهیونیسم جهانی نام برد.

وی سپس با اشاره به صرف هزینه‌ای چند میلیون پوندی برای ساخت فیلم موهن آمریکایی، آن را ادامه سناریوی اسلام‌ستیزی صهیونیست‌ها دانست و حکایت از کینه‌توزی و احساس خطر استکبار جهانی نسبت به اسلام قلمداد کرد.

به گفته وی، هر فرد، نظام یا دولتمردی بخواهد به قرآن و ارزش‌های الهی آن توهین کند محکوم به رسوایی و انزوا است.

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به تأکیدات قرآن مبنی بر خودداری از دوستی و ارتباط با کسانی که دینتان را به مسخره می‌گیرند، تفکر و رفتار سیاسی امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا و سایر مستکبران جهان را ناشی از همین اعتقاد قرآنی دانست.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، با اشاره به ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، این روز را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، علمای شیعه و عموم مسلمانان جهان تسلیت گفت.

نمازی همچنین با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز هفته کرامت را در هفته آینده گرامی داشت و آن حضرت را الگوی رفتاری، اخلاقی و اجتماعی برای دختران و بانوان جوان قلمداد کرد.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به موسم حج، از حجاج ایرانی خواست به عنوان الگوی سایر حجاج از برخی کارها که موجب خدشه‌دار شدن چهره زائران و حاجی‌های ایرانی می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول