اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک آهنگ‌ساز اصفهانی:

اقدام خواننده موهن برنامه‌ریزی شده بود

خبرگزاری فارس: یک آهنگ‌سار و خواننده اصفهانی گفت: اینکه شاهین نجفی پس از مشاهده واکنش‌های مسلمانان دنیا بیان داشته که قصد او تنها ساختارشکنی بوده دروغی بیش نیست و به طور یقین این اقدام وی از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

اقدام خواننده موهن برنامه‌ریزی شده بود

فرید صلواتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اقدام شاهین نجفی با نیت خاص و با برنامه‌ریزی قبلی بوده است، گفت: بی‌احترامی به ائمه در میان جوانان غرب‌زده‌ای مانند شاهین نجفی از دو سال پیش آغاز شده است و سایتی نیز در این ارتباط راه‌اندازی شده بود.

وی افزود: این افراد ابتدا با جوسازی در سایتی قصد عادی‌سازی این توهین‌ها و بی‌احترامی‌ها را داشتند و پس از گذشت دو سال از راه‌اندازی این سایت نخستین کار موسیقی خود را ارائه دادند، بنابراین، این بی‌احترامی از شاهین نجفی آغاز نشده بلکه از قبل توسط این گروه برنامه‌ریزی شده بود.

آهنگ‌ساز و خواننده اصفهانی تصریح کرد: صحبت من با این‌ گونه افراد این است که شاید شما آزاد باشید که از این نظام انتقاد کنید، اما بی‌احترامی شما به شخصیت‌های دینی و مذهبی ملت ایران و مسلمانان دنیا برای نشان دادن مخالفتتان با نظام چیزی نیست که اتفاقی و بدون اندیشه باشد.

وی با بیان اینکه شاهین نجفی با یک اقدام به اصطلاح هنری قصد القای نیت شوم خود را داشت، تاکید کرد: بهترین راه برای مقابله با وی وارد شدن از همین راه بود و به همین دلیل بلافاصله پس از اقدام شاهین نجفی کلیپی تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

صلواتی ادامه داد: سرودن شعر این آهنگ توسط فردی متخلص به سرور، آهنگ‌سازی هومن همامی و خواندن این شعر در مدت کوتاهی با عنایت ائمه اطهار به پایان رسید و زمانی که در ساعت 12 شب در اینترنت منتشر شد انعکاس خوبی تا صبح روز بعد پیدا کرد.

*‌ساختارشکنی نجفی تجاهل است

این آهنگ‌ساز اصفهانی با بیان اینکه نجفی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که هیچ بی‌احترامی به ائمه نکرده و تنها قصد ساختارشکنی داشته است، اذعان داشت: ساخت کلیپ مستهجن جدیدی که اخیراً توسط نجفی ساخته شده است نشان می‌دهد که وی با تفکر و با نیت بی‌احترامی به امام هادی(ع) این کار را انجام داده است.

وی افزود: گر چه این فرد با پخش این کلیپ رذالت خود را به خوبی نشان داد، اما ماهیت این افراد برای مردم کشور ما به خوبی مشخص شده است و آنها می‌دانند که این افراد دلسوز ما نیستند و با اندیشه‌های فرزندان ما کار دارند.

*هنرمندان ایرانی باید در راه پیش‌گیری از تحریف‌ها قدم بردارند

این خواننده اصفهانی با بیان اینکه کلیپ "امام علی‌النقی(ع)" در شبکه تبیان پخش شده است و سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه‌های مذهبی نیز از این آهنگ به صورت گسترده حمایت و حتی افراد غیر مذهبی از آن استقبال کرده‌اند، گفت: ما همیشه اجازه می‌دهیم که اتفاقی بیفتد و پس از رخ دادن حادثه به فکر اقدام می‌افتیم اما این وظیفه هنرمندان است که با هنر خود از این اقدام‌ها پیش‌گیری و یا افراد جامعه را در برابر این اقدام‌ها واکسینه کنند.

صلواتی با بیان اینکه تنها راه مقابله با این نوع تهاجم‌های فرهنگی از سوی دشمن که به طور یقین در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا می‌کند اقدام فرهنگی است، گفت: باید حرف جوانان را درک کنیم و با آگاهی‌بخشی به آنان کاری کنیم که این افراد کوته‌فکر و کوچک به هیچ عنوان به چشم آنها نیایند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول